راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن تاپ

یکی از راه‌های آسان پرداخت قبض تلفن ثابت، استفاده از اپلیکیشن تاپ است. این اپلیکیشن متعلق به شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) وابسته به بانک پارسیان است. تاپ قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است که برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از طریق گوگل‌پلی، کافه بازار و یا سایت اپلیکیشن تاپ اقدام کنید. در این مطلب نگاهی به چگونگی پرداخت قبض تلفن ثابت با اپلیکیشن تاپ خواهیم داشت.

 

چگونگی پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق اپلیکیشن تاپ

1. برای پرداخت قبض تلفن ثابت خود از طریق تاپ، ابتدا باید این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

2. بعد از وارد شدن به اپلیکیشن، روی گزینه «پرداخت قبض» که در صفحه‌ی اول اپلیکیشن قرار دارد، کلیک کنید و گزینه «قبض تلفن ثابت» را انتخاب کنید.

3. در این مرحله باید شماره ثابت خود به همراه کد شهرتان را وارد کنید و روی گزینه «استعلام» کلیک کنید تا اگر از آخرین پرداخت شما، قبض جدیدی صادر شده بود، نمایش داده شود.

برای پرداخت میان‌دوره و پایان دوره خط تلفن ثابت، نیازی به واردکردن شناسه قبض و شناسه پرداخت نیست و تنها با واردکردن شماره تلفن ثابت، می‌توانید قبضتان را پرداخت کنید.

درصورتی‌که قبض جدیدی برای شماره ثابت وارد شده، صادر نشده باشد، پیام زیر نمایش داده می‌شود:

«از آخرین پرداخت شما، قبض جدیدی برای این شماره صادر نشده است.»

4. بعد از نمایش قبض‌های میان‌دوره و پایان دوره شماره تلفن ثابت شما، باید یکی از این قبض‌ها را انتخاب و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید.

5. در این مرحله باید «شماره کارت»، «رمز دوم»، «CVV2» و «تاریخ انقضا» کارت خود را وارد و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا قبض با موفقیت پرداخت شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.