راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک صادرات، 28 میلیون کارت بانکی صادر کرده است

بانک صادرات ایران با صدور بیش از یک میلیون کارت الکترونیکی در اردیبهشت ماه سال‌جاری تعداد آن‌ها را به ۲۸ میلیون و ۱۳۳ هزار افزایش داد.

به گزارش راه پرداخت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، بانک صادرات ایران نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام نموده و براین اساس تا نیمه نخست خردادماه سال‌جاری، بالغ بر ۲۸ میلیون و ۱۳۳ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان شده است که از این تعداد ۲۰ میلیون و ۸۶ هزار و ۴۲ کارت مربوط به استان‌ها و ۸ میلیون و ۴۷ هزار و ۶۲۹ کارت مربوط به تهران می‌باشد. به عبارت دیگر، بانک صادرات تقریبا 16 درصد از کل کارت‌های بانکی صادر شده در سطح گشور را به خود اختصاص داده است.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارت‌های الکترونیکی بانک صادرات، کارت‌های سپهر با توجه به قابلیت‌های زیاد آنکه امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه‌های خود‌پرداز بانک صادرات و سایر دستگاه‌های خود‌پرداز شبکه شتاب را برای مشتریان فراهم می‌سازد، بیشتر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

گفتنی است دارندگان سپهرکارت‌های بانک صادرات ایران با برخورداری از این کارت می‌توانند از خدمات متنوع دستگاه‌های خود‌پرداز، سرویس پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک صدای سپهر (۰۹۶۰۲)، پایانه فروش نصب شده در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور و دستگاه‌های کارتخوان شعب استفاده نمایند.

لازم به ذکراست دارندگان سپهر کارت‌های بانک صادرات ایران همچنین می‌توانند از خدمات سیستم همراه بانک و بانکداری اینترنتی این بانک بدون محدودیت مکانی وزمانی بهره‌مند گردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.