راه پرداخت بهترین منبع شما برای دانستن هر چیزی در زمینه فناوریهای مالی است.
سومین کنفرانس بینالمللی بازاریابی خدمات مالی مهر ماه برگزار میشود
مرکز بازاریابی خدمات مالی قصد دارد دوره سوم کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی را در ۱۸-۱۷مهرماه سال ۱۳۹۰ با حضور اساتید برجسته و مجرب داخلی و خارجی برگزار نماید.
سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی در ادامه موضوع دوره قبل، با هدف اصلی «بررسی مسائل و راهکارهای عملیاتی مؤسسات خدمات مالی در برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی» برگزار میشود.
موضوع و محورهای کنفرانس
موضوع اصلی: برنامهریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی در موسسات خدمات مالی
محورهای کنفرانس
توسعه برنامه راهبردی و عملیاتی بازاریابی در مؤسسات خدمات مالی
همراستایی راهبردهای بازاریابی با سایر راهبردها و برنامههای سازمانی
رویکردهای عملی اجرا و رفع موانع اجرای راهبردهای بازاریابی
نحوه سازماندهی و تعیین مسئولیتهای افراد و واحدهای سازمانی در اجرای راهبردهای بازاریابی
آموزش و فرهنگسازی راهبردهای بازاریابی در واحدهای عملیاتی
یکپارچهسازی فعالیتهای ترفیعی و برندسازی در اجرای موفق راهبردهای بازاریابی
توسعه، بهبود و شخصیسازی خدمات مالی نوین و الکترونیکی
شناسایی، جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتریان ارزنده خدمات مالی
مخاطبان اصلی این کنفرانس عبارتند از:
مدیران و کارشناسان بانکها، موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای بیمه و کارگزاریهای بورس و سرمایه گذاری شامل:
- مدیران عامل، معاونین و اعضای هیات مدیره
- مدیران و کارشناسان ادارات کل بازاریابی و روابط عمومی
- رؤسا، معاونین و کارشناسان شعب، نمایندگیها، و کارگزاریها
و همچنین:
- مدیران و کارشناسان شرکتهای مشاوره مدیریت و بازاریابی
- اعضای هیأت علمی، دانشجویان دانشگاهها و و پژوهشگران پژوهشکدههای فعال
- سایر علاقمندان به فعالیتها و پژوهشهای مربوط به خدمات مالی