راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مانیار به‌عنوان بهترین پلتفرم پرداخت و انتقال وجه، مطابق با موازین شریعت انتخاب شد

مانیار به‌عنوان بهترین پلتفرم پرداخت و انتقال وجه مطابق با موازین شریعت، برنده جایزه جهانی فین‌تک اسلامی سال ۲۰۱۸ شد.

به گزارش روابط عمومی مانیار، جایزه جهانی فین‌تک اسلامی (WIFA) توسط موسسه ردمانی (Red Money) برگزار شده و به شرکت‌هایی که راه‌حل‌های پرداخت متناسب با قوانین اسلامی ارائه می‌دهند، اهدا می‌شود.

این رقابت در ۱۶ دسته موضوعی و بین ۱۳۵ کاندیدا از کشورهای مختلف جهان برگزار شد. در رقابت امسال، استارت‌آپ مانیار به‌عنوان تنها استارت‌آپ ایرانی، جایزه بهترین پلتفرم پرداخت و انتقال وجه را برای ارتقای یک کیف پول دیجیتال پایه به سطوح جدید، با استفاده از شبکه اجتماعی و تحلیل داده‌ها، دریافت کرد.

مانیار یک شبکه اجتماعی پیام‌رسان، برای ارتباطات مالی در بستر موبایل است. مانیار با استفاده از زیرساخت اجتماعی و با استفاده از شماره تلفن همراه و بدون نیاز به داشتن شماره کارت مقصد، نیازهای مالی کاربران را پوشش می‌دهد تا کاربران بانکی بتوانند به‌سادگی ارسال یک پیام، انتقال وجه انجام دهند. فعالیت‌های مالی جنبه اجتماعی دارند و مانیار امکان انجام فعالیت‌های مالی، اجتماعی کاربر از قبیل پرداخت دنگ و سرمایه‌گذاری جمعی را فراهم می‌کند.

مانیار سال گذشته هم در مسابقه فین‌استارز که هرساله توسط فرابورس ایران برگزار می‌شود، موفق به کسب مقام اول بین استارت‌آپ‌های حوزه بورس، بانک و بیمه شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.