راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چاپ سوم کتاب خداحافظ بانک‌ها با حمایت شرکت آدونیس منتشر شد

کتاب ?Bye Bye Banks یا «خداحافظ بانک‌ها؟» نوشته جیمز هی‌کاک و شین ریچموند که در سال 1396 چاپ اول و دوم آن منتشر شد، در آبان ماه سال 1397 به چاپ سوم رسید. این کتاب که توسط رضا قربانی و مینا والی ترجمه شده، با حمایت شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس در انتشارات راه پرداخت منتشر شده است. کتاب خداحافظ بانک‌ها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه فین‌تک در کشور محسوب می‌شود.

کتاب خداحافظ بانک‌ها هر چند حجم کمی دارد اما تجزیه و تحیلی به موقع درباره نیروهایی که آینده سرویس‌های مالی را شکل می‌دهند، ارائه می‌کند. این کتاب همه آن چیزهایی که لازم است یک بانکدار درباره جریان‌های جدید در صنعت بانکداری بداند را یکجا خلاصه کرده است و درباره این موضوع صحبت می‌کند که چگونه بانکداری خرد در حال جایگزینی، کم‌رنگ شدن و حذف توسط استارت‌آپ‌های فناوری است. این کتاب می‌خواهد به بانکدارها بگوید که چگونه خودشان را نجات دهند. نویسندگان این کتاب به بانک‌های سنتی پیشنهاد راه اندازی «بتابانک» را می‌دهند: یک سازمان چابک، مستقل و مناسب برای آینده که در این کتاب در یک مدل ده‌وجهی شرح داده شده است.

راهنمای اکوسیستم استارت‌آپ‌های فین‌تک ایران نیز به عنوان ضمیمه در انتهای کتاب ارائه شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه راه پرداخت خریداری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.