پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
نشست سراسری مدیران ارشد بانک انصار با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار، معاونان و مدیران شعب استانهای سراسر کشور در استان مازندران برگزار و در آن، راهبردها، سیاستها و برنامههای این بانک تشریح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک انصار، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک انصار در این گردهمایی به بیان ضرورت ولایتمداری در همه ارکان زندگی شخصی و اجتماعی پرداخت و در ادامه فعالیتها و نتایج عملکرد ششماهه سال جاری بانک انصار را تشریح و گفت: «با اجرای موفق برنامهها بهویژه درزمینهٔ جذب منابع ارزانقیمت در نهمین مرحله از قرعهکشی سپردههای قرضالحسنه پسانداز که همزمان با نوسانات شدید بازارهای پول و سرمایه صورت گرفت، بار دیگر مدیریت و اقدامات جهادی مدیران ارزشی و همکاران شریف بانک به منصه ظهور رسید.»
دکتر ابراهیمی در ادامه با ارزیابی مثبت از عملکرد ششماهه بانک درراستای اجرای طرح تحول ۲ افزود: «عملکرد روبهپیشرفت بانک انصار نشانگر عزم و تلاش همدلانه و برادرانه مدیران و کارکنان بانک است که باید بر اساس الگوی مدیریت جهادی تداوم یابد و فعالیتها بهگونهای باشد که تمام اهداف طرح تحول 2 طی زمان باقیمانده تا پایان سال ۹۷ محقق شود تا انشاءالله با آسودگی خیال مرحله سوم تحول را با شروع سال بعد، پیگیری و اجرا کنیم.»
مدیرعامل بانک انصار سپس بابیان انتظارات خود درزمینه بازاریابی بانک و ضرورت انطباقان با دستاوردهای علمی و اجرایی، لازمه تحقق این موضوع را عزم جمعی و یک امر عمومی برای همه اجزای بانک برشمرد که از صدر تا زیر باید در آن مشارکت داشته و لازمه موفقیت در آن را هوشمندی تمامعیار درزمینهٔ بازاریابی و استفاده از اطلاعات و آمار و پیشبینی پذیر کردن مسیر رشد و بالندگی آتی بانک برای تقویت نقاط قوت و برطرف کردن ضعفها و نقصانها دانست.
مدیرعامل بانک انصار با برشماری تحولات رخداده در مدل کسبوکار بانک، مدیریت و الگوی کسبوکار نوین را بهعنوان موضوعی کلیدی در طرح تحول ۳ بانک معرفی و آن را نیازمند توجیه همگانی و فرهنگسازی دانست و تأکید کرد: «همه مدیران در سطوح مختلف باید مدیر کسبوکار باشند؛ یعنی بر روی توانمندیها، اختیارات و پتانسیلهای موجود برنامهریزی و با دقت هزینههای عملیاتی و غیرعملیاتی را در راستای ارتقای سطح کسبوکار، مدیریت کنند.»
دکتر ابراهیمی در پایان با تبیین دستاوردهای طرح تحول بانک بر لزوم پیادهسازی هرچه نیرومندتر و هوشمندانهتر مرحله سوم طرح تحول بانک انصار تأکید و با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال، شناخت مدل و پارادایمهای جدید کسبوکار، انتقال از عقود مشارکتی به عقود مبادلهای، تصریح کرد: «باید مطالبات معوق را بازهم کاهش داده و آن را بهعنوان روندی مستمر، پایا و ماندگار در حوزه برندینگ بانک استمرار بخشیده و مدیریت کنیم.»
در این گردهمایی همچنین نظری مدیریت شعب استان مازندران گزارشی از عملکرد مجموعه ارائه و سپس تعدادی از معاونین در حوزههای تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداخته و برنامههایشان را برای تداوم موفقیت بانک در حوزههای مختلف تبیین کردند.