راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با اجرای طرح اولیه خدمات بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات، طرح توسعه آن از سه شعبه به 12 شعبه می‌رسد

نشست یک‌روزه آغاز خدمات بانکداری شرکتی در این بانک در محل سالن همایش‌های برج توسعه صادرات با حضور عضو هیئت‌مدیره، جمعی از مدیران بانک و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، رؤسا و رابطان بانکداری شرکتی 12 شعبه منتخب بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات، در این نشست محمدجعفرمزده عضو هیئت‌مدیره بانک، با برشمردن نکاتی درباره ضرورت و اهمیت اجرای بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات ایران، بر اهمیت تعامل مؤثر با مشتریان و آگاهی از نیازمندی‌های آن‌ها و مدنظر قرار دادن فضای کسب‌وکار و اقتصاد کلان کشور در هنگام ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای خدمت‌رسانی به آن‌ها تأکید کرد.

در ادامه حبیب احمدی مدیر امور شعب و بازاریابی این بانک با اشاره به تحولات پرشتاب در حوزه تکنولوژی و همچنین تغییرات سریع سلایق و خواسته‌های مشتریان در دنیای کنونی، پیاده‌سازی مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی ازجمله بانکداری کسب‌وکار، بانکداری اختصاصی و بانکداری شرکتی، برای پاسخگویی مناسب و سریع به این تحولات و تغییرات را ضروری دانست.

حبیب احمدی اعلام کرد: «به‌منظور تحقق این راهبرد و نیل به اهداف عالی توسعه صادرات غیرنفتی، اجرای بانکداری شرکتی به‌طور ویژه در دستور کار بانک قرار گرفت.»

مدیر امور شعب و بازاریابی اظهار داشت: «رویکردهای بانکداری شرکتی ازجمله مشتری محوری بجای وظیفه محوری، راه‌حل محوری بجای محصول محوری و آینده محوری بجای نگاه به گذشته، زمینه‌ای را فراهم خواهد آورد که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، نیازها و خواسته‌های آن‌ها به‌صورت حداکثری برآورده و تأمین شود.»

حبیب احمدی ضمن تشکر از تمامی همکاران و واحدهای ستادی و شعب در راه‌اندازی و اجرای بانکداری شرکتی، نتایج طرح پایلوت بانکداری شرکتی را رضایت‌بخش اعلام و اضافه کرد هم‌اکنون در مرحله توسعه خدمات بانکداری شرکتی از سه شعبه پایلوت و 9 مشتری، به 12 شعبه و 20 مشتری منتخب هستیم.

شعب شیراز، تبریز، اصفهان، گرگان، ساری، اهواز، کرمانشاه، زنجان، اراک، آرژانتین، تجریش و میرداماد 12 شعبه‌ای هستند که طرح اولیه خدمات بانکداری شرکتی در آن‌ها اجرایی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.