راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان برترین اپراتور SAP کشور شد

شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان وابسته به گروه مالی سامان برای دومین بار پیاپی توانست رتبه نخست جشنواره ملی فاوا را به دست آورد.

در دومین جشنواره ملی فاوا که 27 اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی ارتباطات با حضور معاون اول رییس‌جمهوری برگزار شد، شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان به عنوان برترین اپراتور ماهواره‌ای کشور از نظر کیفیت و ارایه خدمات شبکه ای برگزیده شد و تندیس طلایی جشنواره در محور اپراتور SAP کارگروه کیفیت و ارایه خدمات شبکه‌ای و تقدیرنامه صادر‌کننده برتر در حوزه ICT را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هرساله در راستای حمایت از صنایع داخلی، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب برترین‌های عرصه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور به ارزیابی عملکرد شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات ICT با بهره‌گیری از مدل جایزه ملی کیفیت می پردازد.

این گزارش حاکی است، شرکت‌های فعال در این حوزه نیز با تکمیل و ارایه اظهارنامه تدوین‌شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی عملکرد سالیانه خود را در چهار محور رضایت کاربران و مشتریان با لحاظ کردن کیفیت سرویس، قانون‌مداری و توسعه فرهنگ و ادبیات رگولاتوری، انجام تعهدات توسعه و اجرا و عملکرد شبکه برای شرکت در این رقابت آماده می‌کنند تا از طریق مدل‌های استاندارد مورد بررسی هیات کارشناسی قرار گیرد.

گفتنی است، شركت گروه ارتباطات ماهواره‌اي سامان در بهمن ماه سال 1383 با مشاركت بانك سامان و با هدف فعالیت تخصصی در زمينه ارتباطات ماهواره‌اي تاسیس شده و يكي از پنج شركت منتخب و داراي مجوز در كشور است.

اگر می‌خواهید درباره شرکت ارتباطات ماهواره‌ای سامان بدانید اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.