راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سمینار بانکداری الکترونیک در کنفرانس فناوری اطلاعات و دانش

چهارمين كنفرانس فن‌آوري اطلاعات و دانش از امروز تا چهار خرداد‌ماه برگزار مي‌شود.

شفیعی رييس انجمن فن‌آوري اطلاعات و ارتباطات با بيان اين‌كه تاكنون 500 مقاله براي شركت در اين كنفرانس ارسال شده است، توضيح داد: از اين ميان حدود 160 مقاله پذيرفته شده و در نشست‌هاي مختلفي كه در اين كنفرانس برگزار مي‌شود، ارائه خواهد شد.

شفيعي هم‌چنين به برگزاري نشست‌هاي تخصصي، ميزگرد‌ها و سخنراني‌هاي تخصصي در اين كنفرانس اشاره كرد و از دكتر شعبان الهي (مدیرکل ممیزی علوم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوري)، دكتر كمال محامدپور(دبير ستاد توسعه ICT، معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري)، عبدالحميد غريب‌رضا (معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي ارتباطات و فناوري اطلاعات)، دكتر علي‌اكبر جلالي (استاد دانشكده مهندسي برق دانشگاه علم و صنعت)، مهندس جهانگرد(عضو هيأت علمي مؤسسه تحقيقات ارتباطات و فناوري اطلاعات)، دكتر قاضي‌مغربي(معاون پژوهشي جهاد دانشگاهي) به عنوان برخي از سخنرانان اين كنفرانس نام برد.

رييس چهارمين كنفرانس فن‌آوري اطلاعات و دانش در بخشي ديگر از سخنان خود اظهار كرد: در اين كنفرانس سعي شده است كه حوزه‌هاي مختلف مدنظر قرار بگيرند و به همه آن‌ها توجه شود. حتي دو ميزگرد با موضوع بانكداري الكترونيك و آموزش الكترونيك براي اين كنفرانس در نظر گرفته شده تا حوزه‌هاي مختلف از جمله بانك‌ها هم در اين كنفرانس حضور پيدا كنند.

شفيعي در پايان يادآور شد: كنفرانس‌ فن‌آوري اطلاعات و دانش از سوي انجمن ICT كشور پايه‌گذاري شده و سياست‌گذاري آن هم در همين انجمن صورت مي‌گيرد و برگزاري اين جشنواره هر سال به حوزه‌هاي مختلف بخش خصوصي سپرده مي‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.