راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب مسافر دهکده جهانی با حضور بزرگان ارتباطات رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه دکتر یحیی کمالی پور برگزار شد. امروز عصر طبقه آخر هتل لاله تهران میزبان کارشناسان و اساتید ارتباطات و روابط عمومی ایران و شاهد رونمایی از کتاب مسافر دهکده جهانی بود. نویسنده این کتاب دکتر نگین حسینی است و انتشارات سیمای شرق هم کتاب را منتشر کرده است.

برای مشاهده گزارش تصویری برنامه اینجا کلیک کنید.

در برنامه رونمایی کتاب پدر ارتباطات ایران پروفسور معتمدنژاد، دکتر محسنیان راد، دکتر میرسعید قاضی، دکتر محمد سلطانی فر و … حضور داشتند و سخنرانی کردند. نویسنده این کتاب از طریق ارتباط تلفنی با حاضران در این برنامه گفت و گو کرد. در این مراسم مدیران و کارشناسان روابط عمومی مانند خسرو رفیعی، افشار و … حضور داشتند.

پروفسور یحیی کمالی پور رییس گروه ارتباطات دانشگاه پوردو آمریکا است.

در کتاب «مسافر دهکده جهانی» که توسط نگین حسینی نوشته شده است، علاوه بر ماجرای هیجان انگیز زندگی پروفسور کمالی‌پور از روستای راور کرمان تا ایالات متحده امریکا، مسیر پیشرفت و تکامل وسایل ارتباطاتی نیز در طول بیش از شش دهه به موازات شرح زندگی ایشان تعقیب شده است. پروفسور کمالی‌پور در سخنرانی خود، از زاویه یک مشاهده‌گر، حرکت از عصر ارتباطات شفاهی در روستایی دوردست تا طلوع انقلاب الکترونیک در مهد آن را تشریح خواهد کرد.

کتاب مسافر دهکده جهانی با قیمت ۵۴۰۰ تومان و در ۳۵۱ صفحه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب خواندنی آمده است:

… کودک که بودم و رقص گندمزار را در باد تماشا می‌کردم، تصورم این بود که باد دست نوازش روی شاخه‌ها می‌کشد اما بزرگ‌تر که شدم، فهمیدم این فقط نوارش نیست؛ شاخه‌های گندم، بادها را تاب می‌آورند و نمی‌شکنند چون همراه با آن به رقص در می‌آیند. چه بسا درختان تنومندی که استحکام زیاد، از پا درشان می‌آورد. من نیز در زندگی پرفراز و نشیبم، رقص در باد، یا بهتر بگویم: رقص با بارد را آموختم و فهمیدم فقط این گونه است که می‌توانم تندبادها را تاب آورم …

برای مشاهده گزارش تصویری برنامه اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.