راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

درباره کاترین هون عضو هیات‌مدیره کوین‌بیس و هکر وان بیشتر بدانید

ماهنامه عصر تراکنش / کاترین هون، دادستان فدرال وزارت دادگستری ایالات متحده بود و از سال 2006 به‌عنوان معاون دادستان ایالات متحده آمریکا در واشنگتن دی‌سی و سپس در کالیفرنیا فعالیت می‌کرد. او در دوران خدمتش صدها مورد از نقض قوانین فدرال را در دادگاه‌های ایالات متحده و با تمرکز بر جرائم سازمان‌یافته و فراملیتی، جرائم اینترنتی و ارز دیجیتال، مورد بررسی قرار داده است.

هون مدتی هم در دانشکده کسب‌وکار استنفورد به تدریس جرائم سایبری و ارزهای رمزنگاری‌شده مشغول بود و در حال حاضر عضو هیات‌مدیره کوین‌بیس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای رمزنگاری‌شده دنیاست. کاترین هون تا به حال چندین بار در سی‌ان‌بی‌سی، فوربس، فورچون، نیویورک‌‌تایمز و وال‌استریت ژورنال درباره فناوری و قانون‌گذاری صحبت کرده است.

چند ماه پیش هم شرکت هکر وان، هون را به‌عنوان عضو جدید هیات‌مدیره خودش معرفی کرد. هکر وان پلتفرمی است که با راه‌اندازی برنامه‌های باگ‌بانتی شهرت پیدا کرده است. این برنامه قرار است جوایزی از طرف سازمان‌های بزرگ و ارتش ایالات متحده آمریکا به هکرهایی که اشکالات و باگ‌های نرم‌افزاری سیستم را گزارش دهند، پرداخت کند.

ملحق شدن هون به هکر وان نشان می‌دهد که چطور دنیای امنیت سایبری و ارز دیجیتال بیشتر و بیشتر به هم نزدیک می‌شود. او در مصاحبه با فورچون درباره برنامه باگ‌بانتی گفته است این برنامه که توسط پلتفرم هکر وان به عموم مردم معرفی شد، درست مانند زنجیره بلوک، یک اقدام فناورانه است که دولت در ابتدای کار موفق به درک آن نشد.

او به این نکته هم اشاره کرد که چنین برنامه‌هایی تا حدی به جریان اصلی تبدیل شده که راد روسنستین، دادستان کل ایالات متحده توصیه کرده که هر شرکتی باید یک برنامه این‌چنینی در راستای فعالیت‌هایش داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.