راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران رونمایی شد

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل، مسعود خاتونی عضو هیئت‌مدیره و تنی چند از مسئولان بانک، رونمایی و دستور استقرار و توسعه آن توسط مدیرعامل بانک صادر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این سامانه دستگاه‌های بانکداری غیرحضوری را در خود جا داده و در هر زمان و هر مکان امکان ارائه خدمات به مشتریان را فراهم خواهد کرد و مقررشده در هر استان، یک سامانه مستقر شود. امکان دریافت و پرداخت وجه، پرداخت مبلغ چک، افتتاح حساب، صدور کارت هدیه، خرید شارژ، پرداخت قبوض و غیره در این سامانه فراهم است.

سامانه خدمات سیار بانک ملی ایران در مناطقی که خدمت‌رسانی در آن‌ها به‌صورت مقطعی موردنیاز باشد مانند مناطقی حادثه‌دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه، کاربرد ویژه دارد. این سامانه اغلب خدمات بانکی را به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد و در حال حاضر امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مرکز کنترل در آن از ساعت ۷ تا ۱۹ میسر است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم رونمایی از این سامانه با تأکید بر لزوم استفاده مطلوب از خدمات بانکداری الکترونیک به‌منظور ارتقای نحوه خدمت‌رسانی به مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، گفت: «تجهیزات استفاده‌شده در این سامانه از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌های خدمات بانکی در دنیاست و البته استفاده از آن‌ها فقط به سامانه خدمات سیار محدود نیست.»

او باکم نظیر خواندن این خدمت در نظام بانکی، گفت: «امیدواریم با راه‌اندازی گسترده این تجهیزات در شعب منتخب، بتوانیم خدمات راحت‌تر و مطلوب‌تری به مردم ارائه دهیم.»

مسعود خاتونی عضو هیئت‌مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از راه‌اندازی سامانه خدمات سیار بانک، گفت: «سعی کردیم بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ارتباطی و بانکی غیرحضوری را در همه واحدها به مشتریان ارائه کنیم.»

او افزود: «در دوره ۱۴ روزه بهره‌برداری آزمایشی سامانه خدمات سیار، بیش از ۲۱ هزار تراکنش موفق مالی و غیرمالی ثبت‌شده که نشان‌دهنده موفقیت این طرح است.»

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه این مراسم از بخش پشتیبانی و مانیتورینگ VTM بانک بازدید و توسط سامانه ارتباطی این دستگاه با برخی مشتریان به‌صورت تصویری گفت‌وگو کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.