راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پهلوان کارت کوثر رونمایی شد / موسسه اعتباری کوثر از ورزش پهلوانی حمایت می‌کند

هم‌زمان با آئین گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای، حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر، مسئولان و پیشکسوتان این رشته از پهلوان کارت کوثر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، مجتبی جوهری در این مراسم ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را یکی از منحصربه‌فردترین ورزش‌ها در دنیا دانست که به نام ایران ثبت جهانی شده است.

جوهری اظهار داشت: «ثبت هفته پهلوانی در تقویم رسمی کشور فرصت مناسبی است تا در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای در راستای ترویج و رشد و ارتقای این فرهنگ برگزار شود.»

او افزود: «به دنبال آن هستیم ورزش زورخانه‌ای را در رده پایه ترویج داده و نوجوانان را بافرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای آشنا کنیم. در همین راستا برنامه چهارساله‌ای تدوین‌شده است که رونمایی از پهلوان کارت کوثر نیز در جهت تحقق این برنامه است.»

معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر بابیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و اقتصادی می‌تواند مزایای متعددی را برای جامعه ورزشی کشور در برداشته باشد، گفت: «طرح کوثر کارت هواداری حمایت از ورزش حرفه‌ای را موردتوجه قرار داده است.»

او ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را ورزش ملی و مذهبی ایرانیان دانست که باروح مردم و جوانان جامعه اسلامی عجین شده و علاقه‌مندان بی‌شماری در کشور دارد.

کرمی با اشاره به مزایای طرح هواداری اظهار داشت: «در طرح کوثر کارت هواداری هدف‌گذاری ارتقاء نشاط اجتماعی است.»

او افزود: «هدف کوثر کارت هواداری پیروز شدن است که سه برنده آن در طرح پهلوان کارت به ترتیب فدراسیون، کوثر به‌عنوان حامی و پشتیبانی‌کننده و پهلوانان و هواداران هستند. این طرح به نحوی برنامه‌ریزی‌شده است که هر سه جریان از این برنامه به‌صورت مناسب منتفع شوند.»

در پایان این مراسم از طرح پهلوان کارت کوثر و تمبر یادبود پهلوان شهید ابراهیم هادی رونمایی و از حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه به نمایندگی از موسسه اعتباری کوثر در راستای حمایت از ورزش پهلوانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.