راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق‌العاده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

شرکت تاپ در دو آگهی جداگانه از صاحبان سهام این شرکت دعوت کرده است که در تاریخ 9 تیر ۱۳۹۷ به ترتیب در مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت، حضور به هم رسانند. متن آگهی این دو دعوت در ادامه آمده است.

 

دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، ثبت‌شده به شماره ۱۶۴۲۱۴ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۵۰۴۲۳ رأس ساخت 15 شنبه مورخه 1397 در سالن همایش موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران واقع در تهران، خیابان شیخ بهائی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی، خیابان نهم تشکیل می‌شود.

بدین‌وسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می‌شود به‌منظور اخذ برگ ورود به جلسه از ساعت ۸ الی ۱۶ روز چهارشنبه مورخ 1397/4/6، با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و مستندات مؤید نمایندگی و وکالت ولایت یا قیومیت و با ارائه کارت شناسایی معتبر به اداره سهام شرکت به نشانی: تهران، شهرک غرب، خیابان فلامک شمالی، نبش خیابان درخشان، ساختمان آریو، طبقه چهارم، واحد 8 مراجعه کنند.

ضمناً به‌منظور رفاه حال سهامداران محترم ترتیبی اتخاذشده است تا در روز و محل برگزاری مجمع نیز از ساعت 14 تا 15 با ارائه مدارک فوق، برگه ورود به مجمع صادر شود.(+)

دعوت به مجمع عمومی فوق‌العاده

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، ثبت‌شده به شماره ۱۶۴۲۱۴ و شناسه ملی ۱۰۱۰۱۸۵۰۴۲۳ رأس ساخت ۱۶ شنبه مورخه 1397 در سالن همایش موسسه مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران واقع در تهران، خیابان شیخ بهائی جنوبی، خیابان ایران‌شناسی، خیابان نهم تشکیل می‌شود.

بدین‌وسیله از کلیه سهامداران محترم دعوت می‌شود به‌منظور اخذ برگ ورود به جلسه از ساعت ۸ الی ۱۶ روز چهارشنبه مورخ 1397/4/6، با در دست داشتن مدارک مالکیت سهام و مستندات مؤید نمایندگی و وکالت ولایت یا قیومیت و با ارائه کارت شناسایی معتبر به اداره سهام شرکت به نشانی: تهران، شهرک (غرب)، خیابان فلامک شمالی، نبش خیابان درخشان، ساختمان آریو، طبقه چهارم، امور سهام مراجعه کنند.

ضمناً به‌منظور رفاه حال سهامداران محترم ترتیبی اتخاذشده است تا در روز و محل برگزاری مجمع نیز از ساعت 14 تا 15 با ارائه مدارک فوق، برگه ورود به مجمع صادر شود.(+)

دستور جلسه

  • تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح اساسنامه شرکت بر اساس نمونه مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار
  • سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی فوق‌العاده است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.