پارس تکنولوژی سداد

شرکت پارس تکنولوژی سداد، به‌عنوان یکی از شرکت‌های وابسته به شرکت هلدینگ داده ‌ورزی ‌سداد (سهامی خاص) در دوازدهم خردادماه سال ۱۳۹۳ تأسیس شد.

فعالیت‌های نگهداری، پشتیبانی و تعمیرات تخصصی، در شرکت هلدینگ داده ‌ورزی ‌سداد از بدو تأسیس آن در خردادماه سال ۱۳۷۸ به‌طور مستمر در سطح بانک ملی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین بانک جهان اسلام، با بیش از ۳۴۰۰ شعبه در سراسر کشور به انجام رسیده و این مهم در حال حاضر بر عهده‌ی شرکت پارس تکنولوژی سداد است.

توسعه‌ی سرویس‌ها، افزایش پرسنل پشتیبانی‌کننده در سطح کشور، نیاز به تخصص‌های گوناگون در حوزه‌های بانکی، ارائه‌ی خدمات بهتر به بانک‌ها و همچنین توسعه‌ی کسب‌وکار، از علل اصلی جدا شدن عملیات پشتیبانی سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، شبکه، خدمات امداد مشتریان و صدور کارت و رمز از شرکت هلدینگ و ایجاد شرکت پارس تکنولوژی سداد بوده است.

در تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۹۸ نام و لوگوی این شرکت از «پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد» به «پارس تکنولوژی سداد» تغییر یافت.

.

سال تأسیس:  1393/03/12

مدیرعامل:

متولد ۱۳۴۵

تحصیلات:

  • کارشناسی مهندسی کامپیوتر، نرم‌افزار؛ دانشگاه شهید بهشتی
  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی؛ دانشگاه اصفهان
  • دکتری مدیریت بحران مرکز داده؛ دانشگاه اصفهان
  • دکتری معماری سیستم‌های کامپیوتری؛ دانشگاه شهید بهشتی

سمت‌های فعلی:

  • مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پارس

سمت‌های پیشین:

  • رئیس هیات مدیره شرکت هلدینگ داده‌ورزی سداد
  • رئیس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه پیشگامان پویا
  • رئیس اداره کل نظام‌های پرداخت بانک ملی ایران
  • رئیس اداره انفورماتیک بانک ملی ایران

اعضای هیئت‌مدیره:

متولد ۱۳۵۰

تحصیلات:

  • کارشناسی ریاضی کاربردی کامپیوتر؛ شهید نیکبخت
  • کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی؛ دانشگاه اصفهان

سمت‌های فعلی:

  • رئیس هیات مدیره شرکت پارس
  • معاون پشتیبانی فنی و طرح و برنامه شرکت پارس

سمت‌های پیشین:

  • رئیس اداره کل امنیت و توسعه سیستم‌ها بانک ملی ایران

متولد ۱۳۴۵

تحصیلات:

  • کارشناسی ریاضی

سمت‌های فعلی:

  • عضو هیات مدیره شرکت پارس
  • معاون سخت‌افزار اداره عملیات بانکی بانک ملی

تعداد کارکنان: ۶۱۷ نفر

حوزه‌ی فعالیت:

  • شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای ‌سداد درزمینه‌ی سیستم‌های نوین پرداخت الکترونیکی و پشتیبانی نرم‌افزار و سخت‌افزارهای رایانه‌ای فعال است. بیشترین حجم مجموعه فعالیت‌های شرکت «پارس» در چارچوب ارائه‌ی خدمات به بانک ملی ایران است.

رقبا:

مدیرعامل‌ها از ابتدا تاکنون:

فرصت‌های شغلی و استخدام در شرکت پارس: اینجا را ببینید

.

محصولات و خدمات:

  • پشتیبانی، تست، پیاده‌سازی و به‌روزرسانی نسخه‌های نرم‌افزاری و بانک‌های اطلاعاتی
  • مشاوره، اجرا، نظارت و نگهداری شبکه‌های محلی (LAN) و گسترده (WAN)
  • نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی کیوسک‌های بانکی
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری ) کلیه تجهیزات رایانه‌ای بانک‌ها
  • تأمین قطعات، تجهیزات سخت‌افزاری و شبکه
  • صدور و شخصی‌سازی انواع کارت‌های بانکی (کارت‌های پرداخت، اعتباری، خانواده، هدیه کارت) و سایر کارت‌های موردنیاز بانک‌ها، همراه با عملیات رمز
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری) انواع UPS با توان بالا (OffLine؛ OnLine و…)
  • پشتیبانی (نصب، راه‌اندازی و نگهداری) انواع سیستم‌های نوبت‌دهی بانک
  • تعمیرات تخصصی در تهران و ۳۰ واحد تعمیرات در مراکز استان‌ها
  • مرکز مانیتورینگ یکپارچه شبکه (NOC)

مشتریان:

  • بانک ملی ایران اعم از ادارات، شعب، باجه‌ها و افراد مراجعه‌کننده به سراسر کشور به‌منظور دریافت خدمات و برخی بانک‌های دیگر در تعدادی از استان‌های کشور

.

شرکای تجاری:

.

شرکت‌های زیرمجموعه:

.

افتخارات:

.

دانلود لوگو با کیفیت شرکت پارس {PNG, JPG}

راه‌های ارتباطی:

وب‌سایت: www.parssup.ir

تلفن: ۸۸۸۴۵۲۰۰-۰۲۱

دورنگار: ۸۸۷۰۷۴۹۴-۰۲۱

پست الکترونیک: info@parssup.ir

نشانی: تهران، ایرانشهر، کوچه مهزاد، پلاک ۶

شرکت پارس در شبکه‌های اجتماعی: