راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

المپیک لندن و گوشی جدید سامسونگ مجهز به تکنولوژی NFC

راه پرداخت – سامسونگ در حال همکاری با ویزا است تا نسخه جدیدی از موبایل برای بازی‌های المپیک 2012 لندن ارائه کنند. این موبایل جدید مجهز به تکنولوژی پرداختی NFC خواهد بود و اپلیکیشن پرداخت موبایلی ویزا، Visa PayWave، از پیش بر وری آن نصب خواهد بود.

تمام ورزشکارانی که اسپانسرشان سامسونگ و ویزا باشد، یک دستگاه از این موبایل‌ها، Galaxy S III، را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد تا در طول دوره انجام مسابقات المپیک 2012 لندن پرداخت‌های خود، از جمله هزینه بلیط مسابقات را با استفاده از این موبایل و تکنولوژی پرداخت موبایلی‌اش بپردازند. سامسونگ اعلام کرده است که 140.000 دستگاه پایانه فروش بدون تماس در سرتاسر شهر لندن نصب خواهد شد که افراد و ورزشکاران می‌توانند با استفاده از آن‌ها پرداخت‌های خود را با موبایل انجام دهند.

دی‌جی لی، مدیر فروش و بازار یابی شرکت سامسونگ می‌گوید: “سرویس‌های پرداخت موبایلی به کمک تکنولوژی NFC در حال رشد کردن و به جنبش درآمدن هستند و بازی‌های المپیک 2012 لندن فرصت مناسبی است برای اینکه به کمک موبایل جدیدمان راحتی و سادگی استفاده از اپلیکیشن پرداخت موبایلی ویزا را نشان دهیم.”

یکی از مدیران ارشد ویزا گفته است: “تمام افرادی که، از ورزشکاران و داوران گرفته تا تماشاچیان، برای المپیک 2012 لندن وارد لندن می‌شوند از همان لحظه ورودشان در فرودگاه، غرق در سیستم پرداختی بدون تماس خواهند شد؛ در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، مترو، دکه‌ها، باجه‌های خرید بلیط مسابقات.”

او همچنین افزود: “کاربران فقط کافی است تا آیکون ویزا را از روی صفحه نمایش این موبایل انتخاب کنند و سپس دستگاه موبایل را جلوی پایانه فروش بدون تماس محل خرید بگیرند تا هزینه خرید یا خدمات دریافتیشان به راحتی و با موبایلشان پرداخت شود. پرداخت‌هایی که بیشتر از 20 یورو (32 دلار) باشد نیاز دارد که کاربر برای تایید و انجام تراکنش پرداخت، یک رمز وارد کند. این اپلیکیشن پرداخت موبایلی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که تاریخچه تمام پرداخت هایشان را بر روی موبایلشان داشته باشند و علاوه بر آن می‌توانند به میزان باقیمانده حساب‌های کارتیشان دسترسی داشته باشند.”

ساندرا آلزتا یکی از مدیران پرداخت موبایلی ویزا می‌گوید: “موبایل‌هایی همچون سامسونگ گلکسی اس که از تکنولوژی NFC برخوردار هستند، عادات و شیوه پرداختی ما را تغییر خواهند داد. آینده موبایل است و استفاده از پول نقد و کاغذی روز به روز با همه‌گیرتر شدن پرداخت موبایلی، کاهش می‌یابد. این همکاری ما با سامسونگ مزایای آینده پرداخت‌ها را به ما نشان خواهد داد: امنیت، راحتی، آسودگی، سرعت و انعطاف‌پذیری که فقط بخشی از آن‌ها هستند.

منبع: nfcWorld – MobilePaymentsToday

دیگر اخبار درباره المپیک 2012 لندن را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

دیگر اخبار درباره NFC را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.