راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ولز فارگو قابلیت پرداختی جدیدی روی اپلیکیشن بانکداری همراه خود اضافه کرد

ولز فارگو خبر از راه‌اندازی قابلیت جدیدی روی سرویس «پرداخت با ولز فارگو» داد که روی صفحه نمایش اصلی این اپلیکیشن این امکان برای مشتریان درنظر گرفته شده است تا بتوانند بیشترین قابلیت پرداختی که از آن استفاده می‌کنند را به‌راحتی انتخاب کنند.

کاربران این اپلیکیشن موبایلی می‌توانند گزینه‌های پرداختی مانند Zelle، کیف پول‌های موبایلی، کد استفاده از دستگاه‌های خودپرداز بدون کارت و امکان نقل و انتقالات را حتی قبل از اینکه وارد اپلیکیشن شوند، انتخاب کنند.

«پرداخت با ولز فارگو» اولین گام از بازسازی بلند مدت تجربه بانکداری موبایلی بانک است. در این صفحه نمایش، مشتریان می‌توانند به‌سادگی قابلیت‌هایی که مد نظرشان است را انتخاب کنند، و به‌سرعت برای انجام سریع پرداخت، انتقال پول یا خرید با استفاده از کیف پول‌های دیجیتال، تایید هویت شوند.

در آینده هم این بانک قصد دارد تا قبلیت دیگری به سرویس خود اضافه کند تا مشتریان بتوانند به‌طور مستقیم و با استفاده از تلفن همراه خودشان، به هر خیریه‌ای که می‌خواهند پول اهدا کنند.

«پرداخت با ولز فارگو» در ژوئن امسال توسط اعضای تیم بانک به‌صورت پایلوت عملیاتی خواهد شد و در اواخر سال 2018 به دست مشتریان می‌رسد.

منبع: The Paypers

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.