کارت‌های عضو شتاب به زودی در روسیه قابل استفاده می‌شوند

کارت‌های عضو شتاب به زودی در روسیه قابل استفاده می‌شوند

به گزارش خبرگزاري صداوسيما از مسکو، مسعود کرباسيان وزير اقتصاد و دارايی ايران در پايان چهاردهمين نشست کميسيون مشترک اقتصادي و تجاری ايران و روسيه، در نشست خبري مشترک با الکساندر نوواک وزير انرژی و رييس روسی کميسيون مشترک گفت: «شهروندان ايراني و روسی از 10 روز ديگر مي توانند از کارت‌های عضو شبکه شتاب، در هر دو کشور استفاده کنند.»

او همچنین اضافه کرد: «با هماهنگی‌های به عمل آمده، بخش مهمی از موانع بانکي بين دو کشور برطرف شده است.»

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/bxqx کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی