راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

قسمت جدید سریال تئوری بیگ بنگ درباره بیت‌کوین است

سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی آمریکایی است که قسمت نهم فصل یازدهمش را به‌کل به موضوع بیت‌کوین اختصاص داده است.

فصل یازدهم آخرین فصلی است که تاکنون از این سریال منتشر شده است و قسمت نهم آن 30 نوامبر یعنی نهم آذر باعنوان «پیچیدگی بیت‌کوین» پخش می‌شود.

این قسمت از سریال به معرفی بیت‌کوین به جامعه و همین‌طور جمع زیادی از مصرف‌کنندگان بیت‌کوین می‌پردازد.

مجموعه تلویزیونی تئوری بیگ بنگ از 24 سپتامبر سال 2007 از شبکه سی‌بی‌اس بخش شده است و سازندگانش هم چاک لوری و بیل پریدی هستند.

البته باید گفت که این سریال تنها برنامه تلویزیونی نیست که بخشی از آن به بیت‌کوین اختصاص داده شده است. سریال تلویزیونی دیگری به نام آقای روبات (Mr. Robot) هم به بیت‌کوین پرداخته‌ است و این ارز رمزنگاری‌شده را به کسانی که شاید تا به حال نام بیت‌کوین به گوششان نرسیده باشد، معرفی می‌کند.

اینکه چنین سریال‌های تلویزیونی پرطرفداری مانند تئوری بیگ بنگ و آقای ربات به موضوع بیت‌کوین می‌پردازند، می‌تواند در رشد بلندمدت این ارز بسیار مؤثر و حیاتی باشد.

.

رابطه میان سریال و کشور چین

از اواسط سال 2015 بود که تماشاگران چینی سریال تئوری بیگ بنگ می‌توانستند این سریال را فقط از طریق ارائه‌دهندگان قانونی مانند شرکت‌های Sohu، تنسنت و Tudou تماشا کنند و دلیل این کار هم این بود که سریال یک‌بار قبل از پخش مردمی بازبینی شود.

حالا باتوجه به اینکه قسمت نهم این سریال به موضوع بیت‌کوین اختصاص دارد هنوز معلوم نیست که دولت چین می‌خواهد چه راهکاری در پیش بگیرد و باتوجه به اینکه دولت اخیرا خریدوفروش ارزهای رمزنگاری‌شده در کشور را تعلیق کرده است، آیا چین می‌خواهد این قسمت از سریال را سانسور کند یا نه.

منبع: Cryptocoinsnews

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.