راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همه چیز درباره اپلیکیشن جیرینگ‌پی

جیرینگ‌پی اپلیکیشن شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) است. این اپلیکیشن قابل‌نصب روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS است. برای دانلود جیرینگ‌پی می‌توانید از طریق سایت شرکت جیرینگ اقدام کنید.

 

ثبت‌نام در جیرینگ‌پی

بعد از دانلود، نصب و باز کردن اپلیکیشن جیرینگ‌پی ابتدا باید شماره همراه خود را جهت ارسال کد فعال‌سازی وارد کنید. سپس کد فعال‌سازی که برای شما پیامک شده است را وارد کنید تا وارد برنامه شوید.

* برای استفاده از خدمات کیف پول این اپلیکیشن، باید شماره کد ملی خود را نیز وارد کنید.

منوی اپلیکیشن

در منوی اپلیکیشن جیرینگ‌پی 10 خدمت وجود دارد که این 10 خدمت به شرح زیر هستند:

  • کیف پول
  • خدمات اپراتوری
  • بیمه
  • جرائم و عوارض
  • نیکوکاری
  • شارژ اینترنت
  • خرید
  • پرداخت قبوض
  • شارژ سیم‌کارت
  • موجودی

 

کیف پول:

در این صفحه شما می‌توانید کیف پول جیرینگ خود را شارژ کنید و یا به کیف پول دیگران انتقال وجه انجام دهید.

برای شارژ کیف پول خود ابتدا باید شماره تلفن موردنظر خود را وارد کنید، سپس مبلغ موردنظر برای شارژ کیف پول را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کید. سپس باید روی گزینه «کارت بانکی» کلیک کنید تا وارد درگاه پرداخت شوید. سپس باید اطلاعات کارتتان را که شامل «شماره کارت»، «رمز اینترنتی/دوم»، «CVV2»، «تاریخ انقضا» و «کد امنیتی» را وارد کنید و روی گزینه «پرداخت» کلیک کنید تا پرداخت انجام شود.

و برای انتقال وجه به کیف پول دیگران ابتدا باید شماره گیرنده وجه را وارد کنید (شما می‌توانید شماره را از لیست علاقه‌مندی‌ها و یا دفترچه تلفن گوشی‌تان انتخاب کنید)، سپس مبلغ موردنظر برای انتقال وجه را وارد کنید. سپس روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید و فرایند پرداخت را طی کنید.

 

خدمات اپراتوری:

در این صفحه شما می‌توانید بدون نیاز به اینترنت از خدمات اپراتوری استفاده کنید؛ برای این کار ابتدا باید اپراتور خود را (همراه اول و یا ایرانسل) انتخاب کنید. سپس با کلیک روی خدمت موردنظر، کدی برای شما نمایش داده می‌شود که برای استفاده از آن خدمت باید روی گزینه «اجرا» کلیک کنید.

 

بیمه:

با اینکه خدمت بیمه در منوی این اپلیکیشن وجود دارد ولی هنوز این خدمت راه‌اندازی نشده است.

 

جرائم و عوارض:

در این بخش می‌توانید خلافی و نمره منفی خودرو خود را استعلام بگیرید. برای استعلام خلافی خودرو خود باید شماره شناسایی VIN که در پشت کارت خودرو درج شده است را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

و برای استعلام نمره منفی خودرو خود باید شماره گواهینامه خود را وارد کنید و روی گزینه «تأیید» کلیک کنید.

* توجه داشته باشید که در حال حاضر این خدمت از طریق ارسال پیامک صورت می‌گیرد که مشمول هزینه 350 تومانی است

 

نیکوکاری:

در این بخش شما می‌توانید با انتخاب موسسه و موضوع موردنظر مبلغی را به‌عنوان خیریه پرداخت کنید؛ که برای این کار باید از میان مؤسساتی که در قسمت بالای صفحه قرار دارند، موسسه‌ای را انتخاب کنید برای این کار نوار را به سمت چپ و راست بکشید سپس موضوع موردنظر خود را انتخاب کنید و مبلغ را نیز وارد کنید. سپس برای پرداخت باید نحوه پرداختتان را انتخاب کنید که می‌توانید از 3 طریق پرداختتان را انجام دهید. هم می‌توانید از طریق کارت بانکی مبلغ را پرداخت کنید و هم می‌توانید از طریق کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریانتان پرداختتان را انجام دهید.

 

شارژ اینترنت:

در این صفحه شما می‌توانید، اینترنت همراه خریداری کنید. برای خرید اینترنت همراه ابتدا باید شماره تلفن همراه موردنظر خود را وارد کنید سپس برای مشاهدهٔ بسته‌های موجود، روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس بسته موردنظر را انتخاب کنید و برای خرید نهایی، گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. برای پرداخت هم می‌توانید از 3 طریق کارت بانکی، کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریان پرداخت را انجام دهید.

** خرید بسته اینترنت در حال حاضر فقط برای مشترکین همراه اول امکان‌پذیر است.

خرید:

در این صفحه می‌توانید هم از طریق اسکن بارکد، خریدتان را انجام دهید و هم از طریق توکنی که از فروشنده دریافت می‌کنید، خرید کنید.

برای خرید از طریق توکن باید توکن دریافتی از فروشنده را وارد و خرید خود را انجام دهید، سپس بعد از نمایش مبلغ و تأیید آن، رمز کیف پول خود را وارد کنید تا خرید نهایی شود.

 

پرداخت قبض:

در این بخش می‌توانید، قبض سیم‌کارت همراه اول و یا قبوض شناسه دار را پرداخت کنید.

برای پرداخت قبض سیم‌کارت همراه اول ابتدا باید شماره سیم‌کارت موردنظرتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. سپس دوره پرداختی (میان‌دوره یا پایان دوره) را انتخاب کنید و گزینه «پرداخت» را انتخاب کنید. سپس باید فرایند پرداخت را طی کنید.

و برای پرداخت قبوض خدماتی ابتدا باید «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» را وارد کنید سپس مبلغ قبضتان را وارد کنید و روی گزینه «ادامه» کلیک کنید. همچنین می‌توانید بارکد روی قبض را با بارکد خوان اسکن کنید تا اطلاعات قبض به شما نمایش داده شود سپس برای تکمیل فرایند پرداخت باید نحوهٔ پرداخت را که یا از طریق کارت بانکی است یا از طریق کیف پول جیرینگی شما، قبض را پرداخت کنید.

 

شارژ سیم‌کارت:

در این قسمت شما می‌توانید شارژ سیم‌کارت اعتباری خریداری کنید. برای این کار باید شماره سیم‌کارتی که می‌خواهید برای آن شارژ بخرید را وارد کنید، سپس نوع شارژ (مستقیم / عادی / شگفت‌انگیز) را انتخاب کنید. سپس مبلغ شارژ موردنظر را با علامت‌های + و – انتخاب کنید و در آخر گزینه «پرداخت» را کلیک کنید و فرایند پرداخت را طی کنید تا شارژ خریداری شود.

* می‌توانید شماره تلفن‌های پرکاربرد را در لیست علاقه‌مندی‌های خود ذخیره کنید.

 

موجودی:

در این بخش شما می‌توانید موجودی کیف پول و یا امتیاز باشگاه مشتریان جیرینگ را مشاهده کنید.

در قسمت پایین و سمت راست اپلیکیشن جیرینگ نیز 9 گزینه «پروفایل»، «پیام‌ها»، «اطلاعات»، «تغییر رمز کیف پول»، «تراکنش‌ها»، «اشتراک‌گذاری»، «تنظیمات»، «درباره ما» و «سؤالات متداول» وجود دارد.

پروفایل: در این قسمت می‌توانید اطلاعات خودتان که شامل «نام»، «نام خانوادگی»، «شماره همراه»، «ایمیل»، «کد ملی»، «تاریخ تولد»، «استان» و «شهر» است را پر کنید و یا آن اطلاعات آن را تغییر دهید.

** کد ملی شما در این برنامه برای ساخت کیف پول و تغییر رمز آن مورد استفاده می‌گیرد، بنابراین از صحت کد وارد شده اطمینان حاصل کنید.

پیام‌ها: از طریق این قسمت می‌توانید درخواست پشتیبانی خود را ارسال کنید.

تغییر رمز کیف پول: از طریق این قسمت و با واردکردن کد ملی و رمز کیف پول جدید، می‌توانید رمز کیف پولتان را تغییر دهید.

تراکنش‌ها: در این قسمت تراکنش‌های انجام شده از طریق این اپلیکیشن به شما نمایش داده می‌شود.

اشتراک‌گذاری: از طریق این قسمت می‌توانید این اپلیکیشن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تنظیمات: با استفاده از این بخش می‌توانید رمز ورود به برنامه خود را فعال و یا غیرفعال کنید. رمز کیف پول خود را تغییر دهید و شارژ سریع بخرید.

درباره ما: در این بخش آدرس سایت شرکت جیرینگ، آدرس ایمیل و شماره تماس این اپلیکیشن قرار دارد. همچنین از طریق این قسمت می‌توانید شبکه‌های اجتماعی جیرینگ‌پی در تلگرام و اینستاگرام را هم مشاهده کنید.

سؤالات متداول: در این بخش، برخی از سؤالات احتمالی که ممکن است شما در هنگام کار با این اپلیکیشن به آن‌ها برخورد کنید، وجود دارد.

 

پشتیبانی اپلیکیشن جیرینگ‌پی

درصورتی‌که در هنگام نصب و یا کار با اپلیکیشن جیرینگ‌پی با مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید با شماره 42777-021 تماس بگیرید و یا از طریق آدرس ایمیل customer@jiring.ir با پشتیبانی اپلیکیشن جیرینگ‌پی در ارتباط باشید.

در صورت تمایل به آشنایی با محصولات مشابه می‌توانید به مطلب «دانلود و معرفی اپلیکیشن‌‌های پرداخت» مراجعه کنید و با اپلیکیشن‌های مشابه آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.