راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین و بزرگ‌ترین همایش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در ایران برگزار می‌شود

اولین و بزرگ‌ترین همایش بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال در ایران، سه‌شنبه 25 مهر ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

رضا قربانی مدیرعامل شبکه راه پرداخت هم به‌عنوان یکی از سخنرانان در این رویداد حاضر خواهد بود و سخنرانی با موضوع «از انقلاب وب تا انقلاب ارزهای رمزنگاری شده» خواهد داشت.

این رویداد با هدف معرفی ارزهای رمزنگاری‌شده، بررسی تکنولوژی زنجیره بلوک، آشنایی با ماینینگ و مسائل ماینینگ در ایران، تیم‌سازی در جهت اجرایی کردن تکنولوژی زنجیره بلوک در ایران، راهکارهای استفاده از ارزهای رمزنگاری‌شده، شکل‌گیری استارت‌آپ‌هایی در این زمینه، فرصت‌های شغلی که در آینده ایجاد می‌شود، آشنایی با ICOها و تلاش برای قانونی کردن ارزهای رمزنگاری‌شده و موانع و مسائل و چالش‌های موجود برگزار خواهد شد.

حال که موضوع زنجیره بلوک و ارزهای رمزنگاری‌شده، به موضوع پرطرفدار و داغ امروز در دنیا تبدیل شده است، شرکت در این رویداد که اولین در ایران محسوب می‌شود می‌تواند شما را با تکنولوژی‌ها و دستاوردهای سالانه بیت‌کوین آشنا کند و شما را در جریان آینده ارزهای دیجیتال قرار دهد.

در این همایش قرار است که به تشریح و ساخت زیربناهایی برای استفاده از تکنولوژی زنجیره بلوک و ارزهای دیجیتال در کشور و همین‌طور برنامه‌ریزی آینده این موضوع پرداخته شود.

این رویداد روز سه‌شنبه 25 مهرماه، ساعت 3 بعدازظهر در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران و با حضور سخنرانان و مهمانان ویژه برگزار می‌شود.

همچنین پنلی هم با موضوع «بیت‌کوین و چالش‌های قانونی در ایران» با حضور رضا قربانی، ناصر حکیمی معاون فناوری‌های مالی بانک مرکزی و  سهیل شهیدی بنیان‌گذار پیمنت 24 و صرافی ستاره سهیل تشکیل خواهد شد.

شما می‌توانید اخبار مرتبط با همایش را در راه پرداخت، به‌عنوان یکی از حامیان رسانه‌ای رویداد، دنبال کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Evand.com و btcday.ir مراجعه کنند.

منبع: ایوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.