راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دستگاه صراف پویا، جایزه دکتر نوربخش را برای بانک شهر به ارمغان آورد

در مراسم اختتامیهٔ ششمین نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت بانک شهر با دستگاه صراف الکترونیک پویا به‌عنوان نوآوری برتر بانکی موفق به کسب جایزهٔ دکتر نوربخش شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پویا، این دومین سال متوالی است که محصولات عملیاتی شرکت پویا در بانک‌ها، موفق به کسب جایزه دکتر نوربخش در همایش‌های بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌شوند.

این امر که محصولات شرکت پویا در دو سال متوالی برای دو بانک ارمغان جایزه دکتر نوربخش را به همراه داشته است اتفاقی نبوده و مهر تأییدی بر خلاقیت و نوآوری شرکت پویا است که بیش از 34 سال در حوزه ارائه راهکارهای بانکی سابقه داشته است.

صراف پویا دستگاهی مدرن است که به‌صورت خودکار امکان خرید ارزهای رایج همچون دلار آمریکا، دلار کانادا، یورو، لیر ترکیه، درهم امارات و … را از مشتریان دارد. این دستگاه پس از دریافت، شمارش و تأیید ارزها و همچنین احراز هویت با اسکن پاسپورت یا کارت ملی مشتری، یک کارت‌بانکی با مانده ریالی معادل ارز دریافتی و متصل به شبکه شتاب با قابلیت استفاده در تمامی پایانه‌های فروشگاهی و خودپردازها و… تحویل می‌دهد. همچنین مشتری می‌تواند در صورت داشتن کارت‌بانکی معتبر معادل ریالی ارز تحویلی به دستگاه را به کارت خود نیز واریز کند. سهولت و امنیت در فرآیندهای مالی برای مسافران خارجی، مدیریت تبدیل ارز و درنتیجه جلوگیری از پول‌شویی از مزایای دستگاه صراف است.

صراف الکترونیک پویا توسط بانک شهر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد (+) مشهد، میدان فردوسی و چند نقطه دیگر راه‌اندازی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.