راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راه‌اندازی نسخه جدید شتاب در بانک مسکن توسط شرکت پویا

در پی اعلام بانک مرکزی ایران پیاده‌سازی تغییرات مرتبط با ویرایش هفتم شتاب پس از اتمام موفقیت‌آمیز مراحل آزمون و دریافت مجوز بهره‌برداری از بانک مرکزی با انتقال این تغییرات به محیط عملیاتی سامانه پرداخت با کارت پویا در بامداد روز دوشنبه هفتم تیر 95 در بانک مسکن به عنوان اولین بانک در شبکه بانکی کشور صورت گرفت.

.

راه‌اندازی نسخه جدید شتاب در بانک مسکن توسط شرکت پویا

راه‌اندازی نسخه جدید شتاب، علاوه بر افزایش ضریب امنیت در انجام تراکنش‌ها، فراهم‌سازی امکان ارائه سرویس‌های نوین به مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

همچنین «دریافت صورت‌حساب کوتاه مسکن کارت بر روی درگاه‌های سایر بانک‌ها»، «پرداخت قبض با استفاده از پایانه شعب»، «واریز اقساط به‌حساب تسهیلات توسط درگاه‌های سایر بانک‌ها»، «عقد قرارداد با سازمان‌ها (به‌طور مثال مؤسسات خیریه) و دریافت وجوه آن‌ها از طریق پرداخت قبض با شناسه اختصاصی بانک»، «انتقال وجه بین‌بانکی از طریق درگاه موبایل بانک» و «پرداخت قبوض بین‌بانکی از طریق درگاه اینترنت»، ازجمله امکانات و ویژگی‌های راه‌اندازی نسخه جدید شتاب است.

نسخه جدید شتاب
راه‌اندازی نسخه جدید شتاب در بانک مسکن توسط شرکت پویا

ارائه کامل خدمات جدید منوط به پیاده‌سازی نسخه جدید در سامانه کارت سایر بانک‌ها است که بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی، تمامی بانک‌ها ملزم به راه‌اندازی این نسخه حداکثر تا پایان سال جاری شده‌اند.

لازم به یادآوری است که در دی‌ماه سال گذشته نیز نرم‌افزار پرداخت با کارت تولیدی شرکت پویا موفق به کسب جایزه دکتر نوربخش توسط بانک مسکن برای «طرح زیرساخت انتقال وجه فراگیر مبتنی بر احراز هویت دوعاملی » شد.

منبع: روابط عمومی شرکت پویا

1 دیدگاه
  1. جوادهاشمی می‌گوید

    واقعگرایانه مسکن در کارت به کارت. صفر صفر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.