راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوازدهمین شماره ماهنامه عصر تراکنش ویژه جام‌جهانی 2018 روسیه منتشر شد / هدیه یک سالگی عصر تراکنش

همزمان با شروع جام‌جهانی 2018 روسیه، دوازدهمین شماره ماهنامه عصر تراکنش نیز با تمرکز ویژه بر جام‌جهانی منتشر شد. در این شماره از ماهنامه عصر تراکنش که در 152 صفحه منتشر شده است، 32 کشور حاضر در جام‌جهانی 2018 روسیه از لحاظ اقتصاد، بانکداری، پرداخت، فین‌تک و چند جنبه کوچک دیگر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

بر خلاف فرم محتوایی شماره‌های پیشین عصر تراکنش، در این شماره به هر کشور 4 صفحه اختصاص داده شده است که به شکلی مختصر ولی جامع، وضعیتی از اقتصاد، بانکداری، پرداخت و فین‌تک هر کشور پرداخته شده است؛ علاوه بر این، مهمترین استارت‌آپ‌های فین‌تک و مهمترین بانک‌های هر کشور با ارائه آمارهایی معرفی شده‌اند. همچنین به شکلی مختصر به مهمترین شاخصه‌های فرهنگی و اجتماعی هر کشور نیز به طور مجزا پرداخته شده است.

دوازدهمین شماره ماهنامه عصر تراکنش ویژه جام‌جهانی 2018 روسیه منتشر شد / هدیه یک سالگی عصر تراکنش
دوازدهمین شماره ماهنامه عصر تراکنش ویژه جام‌جهانی 2018 روسیه منتشر شد / هدیه یک سالگی عصر تراکنش

شبکه راه پرداخت، به طور خاص برای اولین بار فایل PDF این شماره ویژه از ماهنامه عصر تراکنش را به عنوان هدیه یک سالگی ماهنامه عصر تراکنش همزمان با نسخه چاپی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد تا مخاطبان فضای بانکداری و پرداخت ایران، با مطالعه این شماره ویژه، با اطلاعات منحصر به فرد بانکی و پرداختی هر کشور، به تماشای رقابت‌های جام‌جهانی بنشینند. همچنین توزیع چاپی شماره دوازدهم ماهنامه عصر تراکنش از هفته آینده شروع می‌شود.

دانلود کنید: فایل PDF شماره 12 ماهنامه عصر تراکنش

مجموعه گزارش‌های شماره ویژه جام‌جهانی ماهنامه عصر تراکنش با حمایت مجموعه‌ای از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت تولید و منتشر شده است. فهرست این شرکت‌ها به ترتیب حروف الفبا در ادامه آمده است.

«عصر تراکنش» که کاری از شبکه راه پرداخت است، ماهنامه‌ای است تحلیلی و آموزشی که در زمینه «فین‌تِک» منتشر می‌شود. فین‌تک یعنی کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی. بانکداری، پرداخت، بورس و بیمه بخشی از خدمات مالی‌اند و مانند زیرساختی برای انجام تجارت و کسب‌وکارها عمل می‌کنند. اساس کسب‌وکارهای مالی هم بر تراکنش قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.