پرداخت اینترنتی اقساط مسکن بانک مسکن را چگونه انجام دهیم؟

پرداخت اینترنتی اقساط مسکن بانک مسکن را چگونه انجام دهیم؟

اگر شما هم یکی از افرادی هستید که هر ماه ایستادن در صف بانک برای پرداخت اقساط وام مسکن برای‌تان کاری وقت‌گیر و مشکل است باید به شما بگوییم که خیلی وقت است که راه حلی ساده برای مشکل شما پیدا شده است. شما می‌توانید به سادگی به صورت اینترنتی اقساط وام بانک مسکن خود را پرداخت کنید.

برای اینکه اقساط را به صورت اینترنتی پرداخت کنید به یک کارت بانکی، مهم نیست کدام بانک، نیاز دارید. از طرفی هم تقریبا تمام کسانی که از بانک مسکن وام گرفته‌اند یک مسکن‌کارت هم برای پرداخت اقساط به آنها داده شده است. روی مسکن کارت هر شخص یک عدد 16 رقمی نوشته شده است.

حالا شما باید به صفحه اینترنت بانک کارت بانکی خود بروید تا یک انتقال وجه انجام دهید. البته توجه داشته باشید که برای انتقال وجه کارت به کارت شتابی به صورت اینترنتی به شماره کارت خود، رمز دوم و کد cvv2 نیاز دارید. علاوه بر این در برخی از بانک‌ها علاوه بر رمز دوم کارت، به رمز ورود به اینترنت بانک یا رمز انتقال وجه اینترنتی نیز نیاز دارید. با توجه به این که کارت شما متعلق به کدام بانک است، پس از ورود به بخش انتقال وجه شتابی، شماره 16 رقمی روی مسکن‌کارت خودتان را به عنوان شماره کارت مقصد وارد می‌کنید و سپس مبلغ قسط را وارد می‌کنید.

اگر تا به حال این کار را انجام نداده‌اید بار اول کمی سخت به نظر می‌آید اما بدانید که اگر یک بار قسط خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنید متوجه می‌شوید که پرداخت اینترنتی اقساط چقدر آسان، کم هزینه و سریع است. همچنین اگر اینترنت بانک کارت شما گزینه انتقال وجه شتابی مستمر داشته باشد می‌توانید اقساط ماه‌های آینده خود را نیز ثبت کنید تا در موعد مقرر به صورت خودکار از حساب شما پرداخت می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق دستگاه‌های خودپرداز این انتقال وجه را انجام دهید.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/ixrr کپی شد

8 پاسخ

  1. خیلی راحت اقساطم را می پردازم البته با همراه بانک خیلی خوب میشد که مثل بانک صادرات وووو
    میتوانستم به دیگر کارت بانکهای دیگر پرداخت داشته باشم همچنین میتوانستم با مسئولین بانک مرکزی تماس داشته باشم متشکرم

  2. سلام بانک مسکن شعبه انقلاب از دریافت اقسط به صورت حضوری خودداری میکند ٬
    لطفأ بگویید کاربانکها چیست؟
    آیا دریافت وپرداخت دو مورد از کارهای اصلی بانکها نیست؟
    چه کسی چنین تصمیم غیر عاقلانه را وضع مکند؟

    واقعأ متأسفم برای چنین بانکهایی اللخصوص بانک مسکن .
    در بعضی از زمانها ی شلوغ دربانک ٬ فقط یکنفر در حال انجام کار است وبقیه هرز میگردند وهیچکس هم پاسخگو نیست .

    متشکرم

  3. سلام من از اول تمام اقساطم را اينترنتي پرداخت ميكنم چرا در اين ماه امكان پذير نيست (مردادماه) هميشه خيلي خوب بودين لطفا مشكل ر ا بر طرف نماييد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی