همه چیز درباره سرویس همبانک صادرات و کد 719 بانک صادرات

همه چیز درباره سرویس همبانک صادرات و کد 719 بانک صادرات

سال 92 را می‌توان سال توجه جدی به سرویس USSD دانست؛ سالی که بیشتر بانک‌ها و شرکت‌های پرداخت حسابی جذب این تکنولوژی شدند و هر کدام سعی کردند به شکلی سهمی از این بازار را به دست بگیرند.

به تازگی نیز بانک صادرات با ارائه همبانک صادرات به جمع USSDدارها پیوسته است. همبانک صادرات از اوخر دی ماه 92 (27 دی ماه 1392) راه اندازی شد و در حال حاضر فقط کاربران سیم کارت‌های همراه اول می‌توانند با شماره گیری #719* بدون نصب هر گونه نرم افزار و با ساده ترین گوشی‌های تلفن همراه از امکانات سرویس USSD بانک صادرات بهره ببرند.

 .

امکانات سرویس همبانک صادرات به شرح زیر است: 

1- اعلام مانده

2- اعلام سه گردش

3- دریافت شارژ

4- اعلام مفقودی

5- پرداخت قبض

6 ثبت کارت‌ها به منظور سهولت در استفاده

saderat-719-hambank-way2pay-92-12-05

منوی سرویس همبانک صادرات فارسی است و استفاده از سرویس USSD بانک صادرات هیچگونه هزینه‌ای در بر ندارد و نحوه کار با آن بسیار ساده است.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه کدهای USSD می‌توانید مطلب «USSD چیست؟ به همراه لیست تمام کدهای ussd و توضیحاتی درباره آنها» را در سایت راه پرداخت مشاهده کنید تا علاوه بر اطلاعات بیشتر لیست تمام کدهای USSD دیگر بانک‌ها و شرکت‌ها را مشاهده کنید.

این مطلب در آینده نزدیک با جزئیات بیشتر به روز خواهد شد.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/uf1x کپی شد

122 پاسخ

      1. گزارش رمز روازکجا میشه دید؟؟
        گزینه سه شارژ آخر می توان رمز سه شارژ آخر خریداری شده از طریق سیم کارت فعلی را درکجا میشه دید؟

        1. باسلام، از سامانه۷۱۹ برای شارژ مستقیم به سیم کارت دیگر استفاده کردم و شماره رو هم کنترل کردم درست بود ولی شارژنشد و از حسابم ۱۰۰۰۰ تومن کم شد جهت پیگیری چکار بایستی کرد.

      1. ای بابا مخم ترکید ازبس چندساعت میگردم ببینم گزارش ده تراکنش اخیر چطور میشه بهش دسترسی پیدا کرد اخه فقط سه گردش آخر گذاشتن که به هیچ دردی نمیخوره اخه چی میشد همون ده گردشش میکردین خیلی بهتون فشار میومد عه

        1. سلام من چند سالی هست که از کد ۷۱۹ استفاده میکردم الان یک ماهی هستم نمیتونم استفاده دسترسی هم به بانک وشعب ندارم تورو خدا راهنمایی کنید میگه در حال بروز رسانی اخه تا کی ؟؟

    1. سلام.من در این کد دستور۷۱۹ رمز دومی که دادم فراموش کردم ؛ راهی هست که دوباره رمز دومو دوباره عوض کنم ؟

  1. اين سامانه اصلا كار نميكنه هميش رمز ميخواد، قراره بهمون رمز بده اما در عوض خودش رمز ميخواد… بانك هم كه هيچ رمزي بهمون نداده! اشتباه كردم بانك صادرات حساب باز كردم… اصلا حساب تو بانكهاي دولتي باز كردن اشتباهه محضه

    1. آره دقیقا برن از همراه بانک رسالت یا اینرنت بانک رسالت یاد بگیرن ،من با گوشی امتیازم بردن بالا روزی پانصد میلیون میتونم انتقال بدم ،حالا صادرات به هز بدبختب بتونی ۵۰ت ساتنا کنی والاا

  2. اعتماد نکنید من امتحانی ه
    زار ریال کارت به کارت زدم شماره کارت و رمز دوم وارد کردم دوتا گذینه باز شد یکی ۰۱‏*** و دیگری ۰۳‏**** اولی رو زدم نمیدونم به حساب کی رفت صدا سیما هم کلا برداره که تبلیغشون میکنه

  3. من امروزپنچاه هزار تومن کارت ب کارت خواستم کنم مبلغو که تایید کردم زد ارسال شد بدونه اینکه شماره کارته مقصدو بزنم.الان نمیدونم به حسابه کی واریز شده

    1. سلام من تازه ٣٠٠ هزار تومن خواستم انتقال بدم هزينه رو كه وارد كردم با رمز دوم گفت انتقال يافت بدون اينكه من شماره حساب يا كارتي رو وارد كنم حالا نميدونم پولم به چه حسابي رفته تكليفم چيه لطفا راهنمايي كنيد

    2. سلام اکه دوتا کارت از یه بانک داشته باشی به حساب خودت میره به خاطر همینه شماره کارت مقصد نمی خواد من خودم اینجوری خیلی انتقال دادم

  4. با سلام
    من با 1 نام کارت به 2 حساب دسترسی دارم یکی به از حسابها که کارتش را گم کرده ام و شماره حسابم را هم نمیدانم پولی انتقال داده ام ولی نمیتوانم برداشت کنم ؟چکار باید بکنم

  5. اقا من با این سامانه کارت به کارت زدم از گزینه انتقال بدون اینکه شماره کارت مقصد و مشخصات مقصد رو بهم نشون بده وتأیید کنم رمز دوم خواست منم زدم ازحسابم پول کم شد ولی معلوم نیست کجارفت..الان ۴۸ ساعت شده باید تا ۷۲ ساعت بمونم بعد برم ببینم چی شد …جون ادم از انتظار درمیاد …عجب غلطی کردم باید میرفتم عابر بانک ۵۰۰ ه ت پول بی زبان معلوم نیس چی شد اشکم داره درمیاد طرفم هی زنگ میزد پول میخاست ….یعنی چی کسی نیست پاسخگو مردم باشه…

  6. من پول انتقال دادم ولی معلوم نیست به حساب کی رفته اصلا شماره کارت نزدم پول از حسابم کم شد این یعنی چی

  7. من میخواستم با 719 وجه انتقال بدم اول از من رمز دوم خواست وقتی رمز دوم را زدم مبلغ خواست وقتی مبلغ روزدم از حسابم کسر شد بدون اینکه بخوام شماره کارت مقصد بدم ترو خدا کمکم کنید این سامانه کلاهبردای هست یا نه؟پس پول من کجا رفت ؟

    1. من ازگرینه انتقال مبلغی روواردکردم ازحسابم هم کسرکردولی کجارفت اخه توروخدااین گزینه چیه اصلاهیچ اطلاعاتی هم نداره که ادم بفهمه داره چیکارمیکنه الان من پولموازکجابگیرم لفطفا راهنمایی کنین

  8. من همین الان با سامانه۷۱۹ پول انتقال دادم بعد از اینکه رمز دوم و مبلغ خواست و دادم بدون اینکه شماره کارت مقصدی بخواد 800تومان انتقال داد و از حسابم کسرشد اصلا نمیدونم به حساب کی رفت. کلا این سامانه کلاهبرداره الان نمیدونم چیکار کنم.اگه کسی راهی بلده بگه ممنون میشم

    1. منم دچار این مشکل شدم رفتم بانک پیش رئیس.گفت یه زمانی حساب داشتی تو بانک صادرات .واریز شده به اون حساب.تو سیستم هم بهم نشون داد اما اون کارتم منقضی شده

    2. آره خیلی ساده هست می دونی چرا شماره کارت مقصد نخواسته چون‌ از این کارت با اون یکی کارتت میره مثل اینکه از این جیبت در مییاری به اون یکی جیبت میزاری من خودن صد بار انتقال دادم

    1. سلام دوستان. منم این مشکل رو در انتقال سامانه 719 داشتم.با مراجعه به بانک متوجه شدم که 7 سال پیش یه حساب در یکی از شعب دیگر بانک صادرات داشتم که اصلا متصل به کارت کنونی من نبود به اون کارت منتقل شده است. خلاصه تاریخ کارت قدیمی هم گذشته بود تعویض کارت کردم و مبلغ رو دوباره به کارت کنونی ام انتقال دادم.جای نگرانی در از دست رفتن پول نیست ولی این سیستم 719 به تغییرات اساسی نیاز داره نمیشه که یهویی رمز دوم بخواد بعد هم بگه با موفقیت انجام شد!!!!

    2. شنیده شد الهی شکر خوش باشید . مبلغ و هزینه ی ما بر عهده ی خودمان بوده هست خواهد بود. برای اتمام کار خوبی ندیدیم که زحمتام‌ جشن داشت که خستگیش موند برای جونو تن ما با ناسپاسی
      شما به امور روزمره برسید مام زندگی خودمونو داریم خوشبخت و سلامت باشید. T

  9. سلام خسته نباشید من از انتقال استفاده کردم الان انتقال دادم نمیدونم کجا رفته من فک کردم شماره کارت میخواد برای انتقال ب حساب دیگه الان چکار کنم پولم معلوم نیست کجاست لطفا راهنماییم کنید ممنون

  10. سلام من میخواستم انتقال وجه انجام بدم زد رمز دوم وارد کردم زد مبِلغ وارد کردم نوشت تراکنش انجام شد ولی من‌ اصلا هنوز شماره کارت نداده بودم این پوله کجا رفت تکلیفش چیه

  11. من هم مشکل دوستان رو دارم بدون اینکه شماره کارت بزنم انتقال داده این چ سیستم مزخرفیه که درست کردین ی سریم باید بیوفتیم دنبال پولمون

  12. منم اول رمز دوم خواست بعد مبلغ زدم بعد از حساب 100 تومن پولم کم شد بدون اینکه شماره کارت طرف رو بزنم بعدم میگن میره تو حساب های صادرات دیگتون دروغه همش پولم رو بدین

  13. سلام ببخشیدمن بااین سامانه پول انتقال دادم ولی نمیدونم پولم کجا رفت چون اصلا شماره کارتی ازم نخواست

  14. سلام من انتقال دادم همون مشکلی که واسه بقیه پیش اومده واسه منم پیش اومد منتها یه نساب دیگه داشتم تو همون بانک پول به اون انتقال یافت

  15. منم الان ۳۰۰ تومن انتقال دادم بدون اینکه بگه شماره مقصد و بده پول و کم کرد!!!!!!! نمیدونم اصلا به حساب کی رفت! این دیگه چه بامبول جدیدیه سر ملت درآوردین! بابا بسه دیگه

  16. سلام پول از این کارتت به اون یکی کارتی که هر دو از بانک صادرات میره من خودم همیشه اینجوری انتقال میدم به خاطر همینه شماره کارت مقصد نمی خواد شماره موبایل بزن راهنمایت کنم

  17. ایخدا…..عجب کاریه هایعنی چه من گزینه انتقال روزدم مبلغ ورمزدوم روزدم پولوازم کسرکردبدون اینکه شماره کارتی چیزی ازم بخواداخه این چه برنامه ای است یعنی چه من نمیخواستم پول انتقال بدم فقط میخواستم بدونم این گزینه چیه عجب بانکیه بخدابابایه اطلاعاتی چیزی قبلش میدادین اخه الان چه کنم من ؟؟؟؟؟؟

  18. دوستان عزیز
    پولتون به باد نرفته نگران نباشید
    فقط انتقال داده شده به یک حساب دیگه تون که متعلق به بانک صادرات هست.
    مال من از حساب صادرات حقوقم انتقال داده شده بود به حساب صادرات واریز یارانه هام.

  19. سلام .من الان برای یکی از دوستانم خواستم پول واریز کنم بعد از طریق 719 انتقال زدم .گفت شماره مبدا بعد شماره حساب خودم بود بعد رمز دوم خواست بعد شماره مقصد هرچی شماره حساب دوستم زدم نگرفت تو خوده برنامه یه گزینه شماره حساب داشت من اونو زدم پول از حسابم کم شد بدون اینکه بگه شماره حساب به نام کیه .الان نمیدونم پول برای کی رفته چیکار کنم حالا؟

    1. احتمالا حساب دیگری در بانک صادرات داشتید پول به حساب خودتون رفته. با پشتیبانی بانک صادرات تماس بگیرید.

  20. سلام براي نصب هميانك شماره كارتم رو نميشه ثبت كنم گوشيم آيفون seهست و وقتي شماره كارت رو ميزنم از محيط كيبورد خارج نميشه كه ثبت كنم الان نگاه كردم هنوز هميانك من ثبت نشده ولي بانك ٥٥٠٠٠ كارمزد برداشت كرده لظقا راهنمايي كنيد

  21. سلام ببخشید من می خواستم شارژ بخرم اشتباه گزینه شماره همراه زدم بعد شماره موبایل خودم زدم و دوباره تایید کردم.بعد کارت بهم داد. الان شارژ هم گوشیم نشد. این گزینه شماره همراه چیه؟آخه کارت خودم نبود

  22. سلام من قسط وامم و پرداخت کردم پول از حسابم کم شده ولی هیچ پیامی نمیاد که قسطتتون پرداخت شده ..لطفااا راهنماییم کنیددد.فک کردم اشتباه شد دوباره پرداخت کردم پول کم شد باز از حسابم ولی قسطم پرداخت نشده توروخداااا کمکم کنید من پولشو احتیاج دارم

  23. کمک لطفا

    *۷۱۹# رو گرفتم، پیغام میده “در شبکه ثبت نشده است”. تا ماه پیش بدون مشکل بعد از گرفتن این کد، لیست انتخابی روی گوشی میومد. کسی‌ میتون کمک کنه لطفا؟

  24. دوستان من به تازگی کارتمو عوض کردم اسم حداقل ۴کاراتر نمیشه باید چی بنویسم لطفا راهنماییم کنید

  25. سلام من با 719 رمز شارژ و میخواستم بگیرم مرحله ی آخر و دستم خورد رو تایید زدم حالا پیامکش برام نیومد اصلا نمیدونم شارژ چی شد ن رمزی برام اومد ن چیزی مبلغش هم ازم کم شد

  26. سلام .من شارژ 10000تومانی گرفتم از حسابم کسر شد اما هیچ رمزی بم نداد حتی رو گزارش شارژ که میزنم نمیده ولی از موجودی نشپن میده کم شده بانک هم رفتم میگی با دشتیبانی 719 تماس بگیر ممنون میشم راهنماییم کنین

  27. با سلام. بنده امروز با اخذ رمز دوم یکبار مصرف از سامانه ۷۱۹ اقدام به پرداخت قسط کردم که درهربار با وارد کردن رمز یکبار مصرف داده شده از سامانه پیام رمز غلط است آمد . تا اینکه سامانه پرداخت را بعلت تعداد مصرف غیر مجاز رمز غیر فعال کرد. اولا درصورتی که توان اجرای سیستم رمز یکبار مصرف را ندارید چرا مردم را مجبور به استفاده میکنید؟ ثانیا برای باز شدن سامانه به شعبه مراجعه کردم که شعبه هم ابراز بی اطلاعی کرد. چطور این سامانه رفع قفل میشود؟ لطفا این سیستم ناقص را اصلاح بفرمایید و مردم را از سردرگمی و تضرر خلاص کنید. اگر نمیتوانید ، با کمک گرفتن از بانکهای دیگر مانند بانک ملت که در این زمینه موفق عمل مینماید مشکل رایانه ای و سیستمی خود را حل کنید و مردم را بیشتر از این علاف نکنید.

  28. من كه با ussd رمز پويا گرفتم جالبه خودش رمز ميخواد چپ و راست ميگه اشتباهه يه بار كه درست كار ميكنه و رمز ميده تووو خريد اينترنتي ميگه اشتباهه داستان داريم

  29. سلام،من قبض میخوام پرداخت کنم،بهم میگه رمز دوم،میزنم ،انجام نمیشه،دوتا رمزارو امتحان کردم،نمیشه،پس کدوم رمز بزنم،لطفا راهنمایی کنید؟!

    1. سلام. حتما رمز دوم پویا رو باید وارد کنید. با توجه به بانکی که در اون حساب دارید، امکان دریافت رمز دوم پویا رو فعال کنید.
      برای این منظور می‌تونید مطالبی که لینکش رو براتون می‌گذارم رو ببینید. کمکتون می‌کنه.

      https://way2pay.ir/170495

      https://way2pay.ir/?s=%D8%B1%D9%85%D8%B2+%D8%AF%D9%88%D9%85+%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7

      https://way2pay.ir/142877

  30. چرا نمیشه به کارت یا حساب دیگه وجه انتقال داد با هیچ اپلیکیشنی هم نمیشه من شماره موبایلم و عوض کردم چطوری باید به بانک اطلاع بدم حتما باید بخاطر یه شماره تلفن حضوری رفت ؟

  31. سلام من امروز 87100تومن قبض گوشیم بودوبا همین کد(719)قبضم روپرداخت کردم الانم پول ازکارتم کم شدولی قبض گوشیم صفرنشد لطفاًپیگیری کنیدببینم پول کجا رفت جریانش چیه ودرصورت پرداخت نشدن پولمو برگردونید به ولله من کارگر روزمزد بدبختیم

  32. من چند ماه. حسابم خالی بوده. تازه پول واریز کردم داخلش میام شارج بگیرم رمز دوم وارد میکنم مبلغ میزنم برای تاییدش میزنه شماره حساب نامعتبر خود کارتم گم شده من با رمز. دومش کار میکنم

  33. عزیز سلام خسته نباشید ببخشید منظور از (حساب مبدا را مشخص فرمائید )یعنی چی؟ من متوجه نشدم موقع انتقال پول میگه رمز دوم بعد میگه لطفا حساب مبدا را مشخص فرمائید
    اگه همینو با من کمک کنید ممنون میشم

  34. با سلام
    بنده ۲۰۰۰۰ تومان شارژ از همبانک گرفتم. این میزان پول از حسابم کم شد ولی شارژی برام ارسال نشد. الان باید چکار کنم؟

  35. ببخشید من رمز پویامو میخاستم فعال کنم از اینترنت خوندم که از ۷۱۹ میشه اینکارو کرد. بعد با ایرانسلم این کد رو زدم و ازم یه cvv2 خواست اما هیچ چیزی دیگه ای نیاورد. میخاستم ببینم امکانه هک و خالی شدنه کارتم وجود داره یا ن؟

  36. منظور از شماره حساب مبدا را وارد کنید در استفاده از همبانک صادرات در منوی انتقال (کارت به کارت) چیست؟ در حالیکه تعدادی از ارقام شماره حساب در آنجا ثبت شده؟

  37. سلام من از ۷۱۹شارژی برای دوستم ارسال کردم ولی فقط از حسابم کم شد برا دوستم ارسال نشد نمیدونم برای چه شماره ای ارسال شده؟لطفا راهنمایی کنید

  38. سلام‌ .. وقتتون بخیر.. من با کد ۷۱۹ شماره کارتم را ثبت کردم بعد گفت ۴ کاراکتر وارد کن وارد کردم که شماره کارتم ثبت بشه که موجودی بگیرم چند گردش اخر را نگاه بکنم حالا میگه شماره کارت ثبت نشده است … یعتی چی حالا ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی