پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
توصیههای بانک ملی ایران در پی اختلال خدمات مبتنی بر پیامک
اختلال ایجاد شده در دسترسی مشتریان به خدمات پیامکی بانک ملی ایران ناشی از مشکلات زیرساختی خارج از بانک است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر بروز اختلال در خدمات نیازمند پیامک، بررسیهای لازم از سوی این بانک صورت گرفت.
بانک ملی ایران از شکیبایی مشتریانی که دسترسی آنها به این خدمات طی روزهای اخیر با کمی مشکل مواجه شده، تشکر کرده و به اطلاع میرساند مشکلات مربوط به حوزه بانکی نبوده لیکن به دلیل اهمیت آرامش مشتریان، کارشناسان فنی و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات بانک مرتباً با شرکتها و سازمانهای متولی حوزه زیرساخت به دنبال رفع مشکل هستند.
بانک به مشتریان خود توصیه میکند پس از دریافت هرگونه پیامک مرتبط با تراکنش حساب بانکی، ابتدا شمارهحساب بانکی موجود در پیامک را با شمارهحساب خود مطابقت دهند و در صورت مغایرت، پیامک ارسالی را نادیده بگیرند.
همچنین همه راههای اطلاع از تراکنش بانکی مانند سامانه «بام»، پیامرسان «بله»، تلفن بانک و … برای اطلاع از گردش حساب در اختیار مشتریان است تا از صحت پیامک مطلع شوند.
مشتریان محترم میتوانند درنهایت بهمنظور اطمینان از هرگونه تراکنش مشکوک، با شعب بانک ملی ایران تماس گرفته و یا به آنها مراجعه کرده و یا با بخشهای پشتیبانی و ارتباط مردمی تماس حاصل کنند.