پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حسین زاده: استفاده از ظرفیت بام و سایر امکانات غیرحضوری باید در اولویت باشد
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ارتقای نظام مشتری مداری در این بانک تأکید کرد و گفت: «برنامه ویژهای برای این منظور طراحی شده که بهزودی اجرایی میشود.»
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع روسای شعب مستقل و ممتاز تهران و استانهای این بانک با اشاره به اینکه وصول مطالبات معوق و جذب منابع جدید و ارزانقیمت در اولویت بانک است، اظهار کرد: «امسال افزایش سود، بهصورت ویژه در دستور کار بانک ملی ایران است.»
بانک ملی ایران توجه ویژهای به صدور ضمانتنامهها خواهد داشت، چون این موضوع میتواند بهخوبی منابع ارزانقیمت را به سمت بانک روانه کند.
او در ادامه به لزوم خدمترسانی متمایز به مشتریان ویژه بانک اشاره و گفت: «مشتریان ویژه لزوماً مشتریان حقوقی بزرگ نیستند، بلکه مشتریان دارای سپردههای کلان، پیمانکارانی که از بانک ملی ایران ضمانتنامه میگیرند و شرکتهای بزرگ خوشحساب باید مدنظر ما باشند.»
حسین زاده با بر لزوم ارائه خدمات خاص و سریع به این مشتریان، گفت: «باید افرادی بهطور مشخص در شعب مشغول خدمترسانی به این مشتریان باشند و حتی در ساعات غیر اداری نیز خدماتدهی به مشتریان ویژه نباید تعطیل شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر آموزش کارمندان شعب درباره خدماترسانی به مشتریان ویژه تأکید و خاطرنشان کرد: «استفاده از ظرفیت بام و سایر امکانات غیرحضوری برای خدمترسانی به مشتریان ویژه باید در اولویت باشد.»
او با تأکید بر اینکه افزایش خدمترسانی به مشتریان ویژه، یک طرح ملی است و همه شعب باید به عملیاتی کردن آن اهتمام کنند، اظهار کرد: «آنچه امروز در نظام بانکی حرف اول را میزند، تمایز در ارائه خدمات است و بانک ملی ایران در این راستا حرکت خواهد کرد.»