راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغاز همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی برای ارائه خدمات پرداخت اعتباری به کاربران

همکاری تپسی‌فود و دیجی‌پی از نیمه نخست آذرماه آغاز شده و به‌واسطه آن، امکان جدیدی برای تجربه خرید آسان‌تر و پرداختی انعطاف‌پذیر در پلتفرم تپسی‌فود فراهم شده است.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌پی، با هدف بهبود تجربه کاربران و تسهیل فرایند خرید از پلتفرم سفارش آنلاین غذا و کالای تپسی‌فود، سرویس پرداخت اعتباری دیجی‌پی به امکانات این پلتفرم افزوده شده است. بر این اساس، کاربران تپسی‌فود می‌توانند هنگام ثبت سفارش، با انتخاب گزینه «پرداخت با دیجی‌پی»، هزینه خرید خود را از محل اعتبار تخصیص‌یافته در این اپلیکیشن پرداخت کنند.

در قالب این همکاری، دو مدل پرداخت اعتباری در اختیار کاربران قرار گرفته است؛ مدل نخست، پرداخت چهارقسطه است که در آن کاربر تنها یک‌چهارم مبلغ سفارش را در لحظه پرداخت می‌کند و سه‌چهارم باقی‌مانده طی سه ماه آینده از اعتبار دیجی‌پی تسویه و به‌صورت اقساط پرداخت می‌شود. مدل دوم، اعتبار ماهانه است که بر اساس آن، مبلغ سفارش در ابتدای ماه بعد توسط کاربر پرداخت خواهد شد.

این امکان به کاربران تپسی‌فود کمک می‌کند تا بدون محدودیت نقدینگی، سفارش‌های خود را از رستوران‌ها، کافه‌ها، قنادی‌ها، فروشگاه‌های پروتئینی، میوه‌فروشی‌ها و سایر دسته‌بندی‌ها با سهولت بیشتری ثبت کنند. همچنین در چارچوب این همکاری، دسترسی به خدمات تپسی‌فود از طریق سوپراپلیکیشن دیجی‌پی نیز فراهم شده است.

پرداخت با اعتبار دیجی‌پی این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که تنها با یک کلیک سفارش‌های خود را ثبت کرده و در نهایت، تسویه حساب را یک‌بار در پایان ماه انجام دهند.

گفتنی است میزان اعتبار فعال کاربر باید برابر یا بیشتر از مبلغ نهایی سفارش باشد و در صورتی که مبلغ خرید بیش از اعتبار موجود باشد، مابه‌التفاوت به‌صورت آنلاین توسط کاربر پرداخت می‌شود. کاربران برای مشاهده فروشگاه‌ها و دسته‌بندی‌هایی که امکان پرداخت اعتباری در آن‌ها فعال است، می‌توانند به صفحه پلتفرم تپسی‌فود در سوپراپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه کنند.

منبع دیجی‌پی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.