پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
دیما؛ محصول جدید بانک ملت با خدمات بانکی هوشمصنوعیمحور در دسترس همگان قرار گرفت
محصول جدید بانک ملت با نام اختصاری دیما، با بهره گیری از هوش مصنوعی و امکان ارائه انواع خدمات بانکی، تسهیلات مبتنی بر رتبه اعتباری، وامهای خرد امتیازی و فوری (میکرولون)، تجربهای جدید و متمایز را برای کاربران و مشتریان فراهم میکند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دیما هم اکنون در دسترس تمامی مشتریان این بانک و دیگر کاربران قرار دارد و تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال میتوانند با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود و تکمیل فرایند احراز هویت دیجیتال، به مجموعه کاملی از خدمات بانکی در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.
دیما به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است که کارهای بانکی را با فرمان صوتی یا متنی کاربر در محیطی شخصیسازی شده متناسب با سن، جنسیت و سلیقه کاربر انجام میدهد و علاوه بر آن، راهنمایی کاملی از خدمات بانکی نیز برای نسل جوان دارد.
افتتاح حساب غیرحضوری، دسترسی به خدمت بانکداری ویدئویی، امکان سفارش غیرحضوری کارتهای جدید و متنوع بانک ملت، خدمات چک، انتقال وجه هوشمند و سریع و دهها خدمت بانکی دیگر در دیما ارائه میشود.
این اپلیکیشن هوشمند، در دو نسخه اندروید و وب اپلیکیشن (pwa) هم اکنون در این آدرس در دسترس کاربران است و دارندگان دستگاههای با سیستم عامل iOS نیز میتوانند از نسخه تحت وب در محیطی مشابه اپلیکیشن از دیما استفاده کنند.
