پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بانک مسکن با هدف افزایش امنیت و آرامش مشتریان، راهکارهای تازهای برای رفع چالشهای مربوط به رمزهای بانکی ارائه کرده است.
به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، در دنیای امروز که بانکداری الکترونیک به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده، حفظ امنیت اطلاعات بانکی اهمیت زیادی دارد.
بانک مسکن برای سهولت دسترسی، مجموعهای از راهکارهای کاربردی را در اختیار کاربران قرار داده است. مشتریان میتوانند در صورت فراموشی رمز ورود به اینترنت بانک یا همراه بانک، از طریق پیشخوان اینترنتی بانک به این نشانی رمز جدید دریافت کنند.
کاربران دارای حساب اینترنت بانک نیز میتوانند رمز ورود یا رمز همراه بانک خود را از بخش «پروفایل موبایل» تغییر دهند یا در صورت نیاز به شعب بانک مراجعه کنند.
بانک مسکن برای سرویسهای مبتنی بر حساب مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض و اقساط، امکان فعالسازی رمز یکبار مصرف را فراهم کرده است.
مشتریان میتوانند با مراجعه به شعب یا از طریق اپلیکیشن همراه بانک مسکن و بخش «رمزنما»، رمز پویا تولید کنند.
این رمزهای موقت، امنیت تراکنشهای مالی را بالا میبرد و از سوءاستفاده احتمالی جلوگیری میکند. در صورت گم شدن یا فراموشی رمز کارت هدیه، مشتریان فقط کافی است به یکی از شعب بانک مراجعه کنند تا رمز جدید دریافت کنند.
بانک همچنین برای امنیت بیشتر کارتهای بانکی، امکان فعالسازی رمز دوم پویا را در زمان صدور کارت یا از طریق خودپردازها فراهم کرده است.با این روش، پرداختهای اینترنتی با امنیت بالا انجام میشود و کاربران آسودهتر از خدمات استفاده میکنند.
اگر رمز اول کارت مسدود شود، مشتری میتواند با مراجعه به شعب بانک مسکن آن را دوباره فعال کند. کارشناسان بانک، در تمام مراحل آماده پشتیبانی هستند تا هیچ کاربری در مسیر استفاده از خدمات بانکی دچار مشکل نشود.
بانک مسکن با بهروزرسانی مداوم خدمات خود، همواره در مسیر سادهسازی فرآیندها حرکت میکند.
این بانک با تمرکز بر امنیت دیجیتال، پشتیبانی فعال و نوآوری در خدمات، تجربهای مطمئن و آسان را برای همه مشتریان خود رقم میزند. هدف نهایی بانک، ایجاد آرامش خاطر، شفافیت و اعتماد در ارتباط مشتریان با خدمات بانکی است.