راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رشد ۴۶درصدی تأمین‌کنندگان دیجی‌شهر در سال ۱۴۰۳

سال ۱۴۰۳ برای دیجی‌شهر سالی پربار و موفق بود. رشد ۴۶ درصدی تعداد تأمین‌کنندگان فروشگاه دیجی‌شهر، تأثیرات مثبتی روی تنوع کالاها و در نهایت تجربه خرید مشتریان داشت. دیجی‌شهر حالا انتخاب‌های متنوع‌تری برای کاربران خود فراهم کرده است و این اعتماد دوطرفه، باعث شده هر روز تعداد بیشتری از تأمین‌کنندگان به این پلتفرم بپیوندند.


افزایش تنوع کالا در دیجی‌شهر؛ انتخاب‌های بیشتر، رضایت بالاتر


به گزارش روابط عمومی دیجی‌شهر، در سال ۱۴۰۳، دیجی‌شهر توانست با افزایش ۱۵۱ درصدی تنوع کالا، سبد خریداران را بزرگتر کند. این تنوع نه‌تنها در گروه‌ کالایی دیجیتال بلکه در دسته‌بندی کالاهای لوازم‌خانگی و طلا و زیورآلات هم وجود داشت به‌عبارت‌دیگر، کاربران دیجی‌شهر حالا می‌توانند از میان مجموعه‌ای وسیع از محصولات متنوع و باکیفیت، خرید اقساطی خود را انجام دهند.

محمدرضا قدیری، مدیر تأمین دیجی‌شهر درباره نحوه انتخاب و همکاری با تأمین‌کنندگان دیجی‌شهر گفت: «انتخاب تأمین‌کنندگان برای دسته‌بندی‌ کالای دیجیتال و موبایل، لوازم خانگی برقی و محصولات بهداشت و مراقبت با دقت بیشتری انجام می‌شود؛ چرا که کوچک‌ترین ضعف می‌تواند به زیان مصرف‌کننده منجر شود. همچنین سابقه فعالیت در مارکت‌پلیس‌های مشابه، داشتن جواز کسب یا ثبت شرکت از مهم‌ترین معیارهای ما در جذب تأمین‌کنندگان است.»


بازار داغ لوازم دیجیتال با ۶۵ درصد فروش در سال گذشته


در سال ۱۴۰۳، لوازم دیجیتال بیشترین سهم را در سبد خرید کاربران دیجی‌شهر به خود اختصاص دادند و با ۶۵ درصد فروش، رتبه‌ اول کالاهای پرتقاضا را از آنِ خود کردند. این استقبال نشان‌دهنده‌ جایگاه ویژه‌ کالاهای دیجیتال در زندگی روزمره مشتریان و اهمیت تأمین آن‌ها در دیجی‌شهر است.


تجربه‌ بهتر در تحویل کالا


دیجی‌شهر در سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۶ هزار سفارش را پردازش کرد که ۹۴درصد آن‌ها به‌موقع تحویل داده شد. همچنین از میان ۲۷ هزار ارسال کالا، نزدیک به ۲۷.۶ درصد به‌صورت رایگان انجام گرفت. این عملکرد نشان می‌دهد دیجی‌شهر علاوه بر تنوع کالایی، در بخش لجستیک هم توانسته تجربه‌ای قابل اعتماد و مقرون‌به‌صرفه برای مشتریان خود ایجاد کند.


روز رکوردشکنی؛ فروش ۴۰ میلیاردی دیجی‌شهر 


دیجی‌شهر در ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ توانست رکورد جدیدی با فروش ۴۰ میلیارد تومان در یک روز ثبت کند. این رکورد در روزهای پایانی سال و هم‌زمان با نزدیک‌شدن به شب عید به وقوع پیوست، زمانی که خریدهای آنلاین بیش ‌از پیش رونق داشت و کمپین‌های فروش ویژه، تخفیف‌های جذاب در این بازه زمانی، دست‌به‌دست هم دادند تا این رکورد در دیجی‌شهر به ثبت برسد. 

در این روز، بیشترین فروش در گروه‌های کالای دیجیتال (۷۰.۹۲ درصد)، طلا و زیورآلات (۱۳. ۱۵درصد)، لوازم‌خانگی (۹.۵ درصد) و سایر  (4.45 درصد) به دست آمد. این آمار نشان‌دهنده اهمیت خرید کالاهای دیجیتال در بین کاربران دیجی‌شهر و همچنین توجه ویژه به کالاهای شخصی و ضروری و حتی لوکس در روزهای پایانی سال است. 


نقش اعتماد مشتریان در رشد دیجی‌شهر؛ از تجربه مثبت تا موفقیت‌های بزرگ


یکی از نقاط قوت دیجی‌شهر در سال گذشته، ارائه خدمات پشتیبانی باکیفیت بوده است. بر اساس نظرسنجی‌ها، شاخص رضایت مشتریان (CSAT) از پشتیبانی و خدمات دیجی‌شهر به بیش از ۹۶ درصد رسیده است؛ آماری که به‌وضوح جایگاه این پلتفرم را به‌عنوان یک برند مشتری‌مدار تثبیت می‌کند.


 رشد دیجی‌شهر در سال ۱۴۰۳؛ مسیر موفقیت و اعتماد بیشتر مشتریان


 در یک سال گذشته، دیجی‌شهر با رشد ۴۶ درصدی تعداد تأمین‌کنندگان و ۱۵۱ درصدی تنوع کالا، توانسته است گام‌های بزرگی در مسیر رشد و توسعه خود بردارد. این تغییرات نشان‌دهنده بلوغ اکوسیستم دیجی‌شهر و بهبود تجربه خرید برای مشتریان است. همچنین، رکوردشکنی فروش ۴۰ میلیارد تومان در یک روز، نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه در بخش بازاریابی، و خدمات پشتیبانی حرفه‌ای است.  

منبع دیجی‌شهر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.