پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مانیرو با معرفی سرویس جدید پرداخت بینالمللی در سالن ۸ و ۹ الکامپ ۱۴۰۴ حضور دارد
مانیرو بهعنوان یکی از بازیگران صنعت فینتک ایران، امسال در بیستوهشتمین نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت. این نمایشگاه که یکی از رویدادهای حوزه فناوری و نوآوری کشور محسوب میشود، فرصتی برای ارائه تازهترین خدمات مانیرو و ارتباط مستقیم با کاربران و فعالان این حوزه است.
به گزارش روابط عمومی مانیرو، این شرکت با پشتوانه بیش از یک میلیون کاربر، امروز خدمات گستردهای ارائه میدهد؛ از خرید ارز سفر برای مقاصدی همچون ترکیه، عراق، روسیه و امارات گرفته تا انتقال وجه به حسابهای بانکی خارجی و پرداختهای بینالمللی برای سرویسهایی نظیر پرداخت هزینه آمازون، خرید اشتراک اسپاتیفای، خرید اکانت پلیاستیشن، خرید از اپاستورها و حتی پرداخت هزینههای سفارتها، شهریه دانشگاههای خارجی و آزمونهای خارجی. این تنوع خدمات، مانیرو را به یک پلتفرم جامع در حوزه پرداخت ارزی تبدیل کرده است.
قرعهکشی ویژه مانیرو در الکامپ
یکی از بخشهای جالب توجه حضور مانیرو در الکامپ امسال، برگزاری یک قرعهکشی است. همه کاربرانی که در طول مدت کمپین اقدام به ثبتنام و احراز هویت در سامانه مانیرو کنند، امتیاز جمعآوری کرده و در قرعهکشی شرکت داده میشوند. جایزه این قرعهکشی یک سفر ویژه به روسیه و تماشای شفق قطبی است؛ تجربهای منحصربهفرد که برای نخستین بار توسط یک استارتاپ فینتک ایرانی به کاربران اهدا میشود. همچنین کاربران با انجام دادن کارهای دیگر مثل فالو کردن اینستاگرام و خرید از اپلیکیشن امتیازهای خود را زیاد کرده و شانس برندهشدن را افزایش دهند.
حضور در الکامپ؛ فرصتی برای ارتباط و معرفی دستاوردها
حضور در الکامپ برای مانیرو تنها یک نمایش ساده نیست؛ بلکه فرصتی است برای معرفی دستاوردها، برقراری ارتباط با کاربران و فعالان صنعت، و ارائه محصولات جدید مثل پرداختهای بینالمللی است. یکی از چالشهایی که کاربران ایرانی برای خرید از سایتهای خارجی دارند، این است که به علت عدم پذیرش کارتهای بانکی ایرانی در سیستم پرداخت جهانی، پرداخت برایشان به یک کابوس تبدیل میشود.
مدیران مانیرو با اشاره به این که حضور در الکامپ، بخشی از مسیر رشد این برند است، گفتند: «ما تلاش کردهایم با ترکیب فناوری، خدمات متنوع و مارکتینگ خلاق، بستری بسازیم که دغدغههای کاربران در حوزه پرداختهای بینالمللی برطرف شود. حضور در الکامپ و برگزاری قرعهکشی، فرصتی است برای ایجاد تجربهای متفاوت و بهیادماندنی برای کاربرانمان.»
علاقهمندان، فعالان حوزه فینتک و کاربران میتوانند در روزهای برگزاری الکامپ ۱۴۰۴ از غرفه مانیرو واقع در سالن ۹-۸ غرفه ۱۰ بازدید کرده، با خدمات جدید مانیرو آشنا شوند و شانس خود را برای برنده شدن در قرعهکشی شفق قطبی مانیرو امتحان کنند.