پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
برنامههای تابستانی کیدزی برای کودکان و والدین
کیدزی به عنوان اکوسیستم کودک و نوجوان، در تابستان ۱۴۰۴ مجموعهای از برنامههای آموزشی، فرهنگی و سرگرمی را برای فرزندان و والدین، با هدف ارتقای کیفیت زندگی و ایجاد فرصتهای یادگیری و رشد برای نسل آینده برگزار کرده است.
به گزارش روابط عمومی کیدزی، این مجموعه در راستای نقشآفرینی اجتماعی و توجه به نیازهای نسلهای نو، تلاش دارد با خلق فضایی شاد و آموزنده، به کاهش اضطراب و تنشهای روزمره کمک کند و زمینهساز افزایش همدلی، ارتباطی سالمتر و تجربه لحظاتی آرام برای خانوادهها باشد. این اهداف از طریق برنامههایی چون «ویدزیبازی»، «قصهبازی»، وبینارهای والدگری و تخفیفهای فروشگاه کیالا دنبال شده است.
ویدزیبازی؛ تماشای کارتون و دریافت جایزه
این مسابقه چهارشنبهها برگزار میشود؛ فرزندان پس از تماشای کارتون در ویدزی به پرسشهایی پاسخ داده و در قرعهکشی جوایز شرکت میکنند. برگزاری این مسابقات توانسته است ترکیبی از سرگرمی، یادگیری و تعامل خانوادگی را برای خانوادهها رقم بزند.
قصهبازی؛ شنیدن، تخیل و یادگیری
«قصهبازی» از دیگر برنامههای جذاب کیدزی است که هر هفته شنبهها برگزار میشود و کودکان پس از پاسخ به پرسشها در قرعهکشی جوایز نقدی شرکت میکنند.
تاکنون هفت دوره از مسابقات ویدزیبازی و قصهبازی برگزار شده است و حدود ۴۰ هزار نفر در این مسابقات شرکت کردهاند.
وبینارهای والدگری؛ همراه خانوادهها برای ارتقای کیفیت ارتباطات در خانواده
کیدزی همچنین، با تعهد به خانوادهها، حمایت از والدین و ارتقای کیفیت زندگی، به معرفی وبینارهای تخصصی در حوزه والدگری پرداخته است. از ابتدای تابستان ۱۴۰۴ تاکنون، ۹ وبینار تخصصی با موضوعاتی متنوع و با هدف ارتقای کیفیت ارتباطات انسانی در سطوح مختلف—از روابط خانوادگی و سازمانی تا ارتباط میان بزرگسالان با کودک و نوجوان—برگزار شده است. این وبینارها توسط کسبوکارهای همراه شهر کیدزی برگزار و در بستر زیپاد معرفی میشوند.
در ادامه این مسیر و به مناسبت روز والدین شاغل (۲۵ شهریورماه)، وبینار ویژهای با عنوان «یک دل، دو مسئولیت؛ شغل و والدگری با همدلی» برگزار خواهد شد. این وبینار به صورت رایگان برای تمامی والدین در دسترس است و علاقهمندان میتوانند برای ثبتنام و شرکت در آن از طریق اپلیکیشن زیپاد اقدام کنند.
کیالا، فروشگاه آنلاین و تخصصی کودک و نوجوان در شهر هوشمند کیدزی
کمپین «مدرسه با کیالا» نیز با هدف حمایت از خانوادهها در خرید لوازم مورد نیاز کودکان و نوجوانان آغاز شده است. فروشگاه آنلاین کیالا با تخفیفهای ویژه و ارسال رایگان برای خریدهای بالای یک میلیون تومان، خرید لوازم مدرسه را آسانتر کرده است. همچنین هر هفته یک ساعت هوشمند سامسونگ به قید قرعه به خریداران اهدا میشود. این کمپین از ۲۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ مهر ادامه دارد.
تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر با استقبال خود، از خدمات شهر هوشمند کیدزی در کمپینهای تابستانی بهرهمند شدهاند؛ رقمی که نشاندهنده تعهد این مجموعه به ایفای نقش فعال در جامعه، حمایت از خانوادهها و اثرگذاری گسترده آن است و جایگاه کیدزی را به عنوان ارائه دهنده خدمات به کودکان و نوجوانان در کشور تثبیت میکند.