راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشتریان بانک پاسارگاد بخوانند؛ پاسخ به سؤالات پرتکرار این روزها درباره وضعیت خدمات حضوری و غیرحضوری این بانک

بانک پاسارگاد ۳۱ خردادماه در پیامکی به کاربرانش اعلام کرد که ارائه خدمات با کارت به وضعیت پایدار بازگشته و استفاده از پایانه‌های فروش و خودپردازها بعد از دریافت رمز اول کارت از طریق اپلیکیشن ویپاد امکان‌پذیر خواهد بود. یکم تیرماه نیز اعلام کرد که ارائه خدمات واریز نقدی، برداشت نقدی، انتقال وجه درون بانکی و انتقال وجه بین بانکی (ساتنا) در شبعه‌های بانک از سر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، همچنین از دوم تیرماه وصول چک‌های عهده بانک پاسارگاد در شعبه‌های این بانک نیز از سر گرفته شده است.


پایداری زی‌کارت از ۳۱ خرداد


کارت‌های زی‌کارت از ۳۱ خردادماه در وضعیت پایدار قرار دارند. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند عملیات خرید حضوری از طریق پایانه‌های فروشگاهی، خرید غیرحضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی و دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپردازهای سایر بانک‌ها را انجام دهند.

لازم به ذکر است مشتریان باید برای بهره‌برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن زیپاد از مسیر صفحه پروفایل فرزند، گزینه «فراموشی رمز اول» اقدام کنند.


بانکداری دیجیتال پاسارگاد


کارت‌های بانکداری دیجیتالی (ویپاد، مفید کارت، نکسو کارت) نیز از ۳۱ خردادماه در وضعیت پایدار قرار دارند. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند عملیات‌های خرید حضوری از طریق پایانه‌های فروشگاهی، خرید غیرحضوری از طریق درگاه‌های اینترنتی و دریافت وجه نقد و استعلام موجودی از طریق خودپردازهای سایر بانک‌ها را انجام دهند.

لازم به ذکر است مشتریان باید به منظور بهره‌برداری از خدمات حضوری کارت، نسبت به تعریف مجدد رمز اول، از طریق اپلیکیشن ویپاد از مسیر صفحه حساب دیجیتال، منوی «تنظیمات رمز کارت» و گزینه «صدور رمز اول» اقدام کنند.

همچنین از ۳۱ خردادماه ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسو کارت و مفید کارت) از سر گرفته شد. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند نسبت به خرید از درگاه‌های اینترنتی اقدام کنند.


وضعیت کارت‌های نقدی بانک پاسارگاد


ارائه خدمات به کارت‌های نقدی متصل به حساب‌های شعبه‌ای (غیر ویپادی) بانک پاسارگاد از ۲۹ خردادماه از سرگرفته شد. دارندگان این کارت‌ها می‌توانند نسبت به انجام عملیات‌های خرید و دریافت موجودی از پایانه‌های فروشگاهی سایر بانک‌ها، برداشت وجه، دریافت موجودی و انتقال وجه از خودپردازهای سایر بانک و انجام خرید اینترنتی و دریافت رمز دوم پویا اقدام کنند.


پاسخ به برخی سؤال‌های متداول درباره خدمات بانک پاسارگاد


۱. آیا امکان انتقال وجه بین بانکی (ساتنا، پایا) در بانک پاسارگاد فعال شده است؟

پاسخ: بله، در حال حاضر انتقال وجه بین‌بانکی به روش‌های زیر در بانک پاسارگاد امکان‌پذیر است:

  • انتقال وجه کارت به کارت تا سقف ۱۰ میلیون تومان در روز، از طریق خودپرداز سایر بانک‌ها؛
  • انتقال وجه داخلی (پاسارگاد به پاسارگاد) و انتقال وجه بین‌بانکی ساتنا از طریق شعبه‌های بانک.

۲. آیا امکان خرید از دستگاه‌های کارت‌خوان با استفاده از کارت بانک پاسارگاد در دسترس است؟

پاسخ: بله، این امکان برای تمامی کارت‌های بانک پاسارگاد از جمله کارت‌های متصل به حساب‌های شعبه‌ای و کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی (ویپاد، نکسو، مفید، زی‌کارت) فعال است.

۳. آیا امکان استفاده از  اینترنت‌بانک و همراه‌بانک پاسارگاد فراهم شده است؟

پاسخ: خیر، نحوه دسترسی به خدمات موبایل‌بانک و وی‌بانک به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴. آیا ارائه خدمات غیرحضوری به کارت‌های متصل به حساب‌های دیجیتالی بانک پاسارگاد (ویپاد، نکسوکارت و مفیدکارت) فعال شده است؟

پاسخ: بله، با استفاده از تمام کارت‌های نقدی بانک پاسارگاد می‌توان خرید اینترنتی انجام داد. بدیهی است رمز دوم پویا نیز به شماره همراه ثبت شده مشتریان ارسال می‌شود.

۵. آیا شعبه‌های بانک پاسارگاد آماده ارائه وجه نقد به مشتریان هستند؟

پاسخ: بله تا سقف ۱۵میلیون تومان در روز.

۶. آیا خدشه‌ای به موجودی حساب‌های دارندگان حساب بانک پاسارگاد وارد نشده است؟

پاسخ: خیر. مشتریان اطمینان داشته باشند موجودی و اطلاعات حساب آنها کاملاً نزد بانک محفوظ است و در دسترس قرارگرفتن تدریجی خدمات بانک، این موضوع را تأیید می‌کند.

۷. آیا لزومی به تغییر رمز اول کارت‌ها وجود دارد؟

پاسخ: صرفاً برای فعال‌شدن خدمات حضوری کارت‌های ویپاد / زی‌کارت / نکسوکارت / مفیدکارت لازم است مشتریان با مراجعه به اپلیکیشن‌های مربوطه نسبت به دریافت مجدد رمز اول اقدام کنند.

۸. آیا رمز دوم پویا در خریدهای اینترنتی از طریق کارت ارسال می‌شود؟

پاسخ: بله، رمز دوم پویا در خرید‌های اینترنتی به شماره همراه ثبت‌شده توسط مشتریان ارسال می‌شود.

منبع بانک پاسارگاد
3 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    سلام من برداشت پایا زدم برداشت خورد از حسابم ولی وضعیتش تک نخورده الان چی میشه؟؟؟

  2. فاطمه می‌گوید

    مدت ده روزهست که چک رمزداربانک پاسارگادروبه حساب خوابوندم هنوزوصول نشده تکلیف چیه من بایدبه مردم بدهکارم پول بدم

  3. ارام می‌گوید

    با سلام من قسط دارم در سامانه بانک نمی شود پرداخت کرد چرا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.