پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
میلی، برترین کسبوکار فینتک طلای کشور در جشنواره نهال فینتک شد
در پنجمین دوره جشنواره نهال فینتک ایران، پلتفرم میلی بهعنوان برترین کسبوکار حوزه طلای آنلاین انتخاب شد. هیئت داوران این رویداد، پلتفرم خرید و فروش طلای آبشده میلی را بهدلیل «تمرکز بر اطلاعرسانی تخصصی»، «ارائه تحلیلهای روزانه بازار طلا»، «شفافیت در عملکرد از طریق انتشار بیانیههای رسمی» و همچنین «ایجاد بستری مناسب برای آموزش سرمایهگذاران تازهکار» بهعنوان کسبوکار برتر سال ۱۴۰۳ در بخش طلای آنلاین برگزیدند.
به گزارش روابط عمومی میلی، در دوره پنجم نهال فینتک، شش پلتفرم فعال در حوزه خریدوفروش آنلاین طلای آبشده، شامل «میلی»، «دیجیکالا»، «زرپاد»، «طلاین»، «طلاسی» و «ملیگلد» نامزد دریافت تندیس برترین کسبوکار فینتکی طلای کشور بودند که درنهایت، این جایزه به میلی رسید.
در مراسم اعلام و تقدیر از برگزیدگان جشنواره نهال فینتک ۱۴۰۳، تندیس برترین پلتفرم در بخش کسبوکارهای طلای آنلاین مدیرعامل میلی اهدا شد. مصطفی اکرمی در سخنانی کوتاه پس از دریافت این جایزه، ضمن تشکر از هیئت داوران جشنواره گفت: «میلی کسبوکاری نوپا و بهمعنای واقعی مصداق نهال است. سال گذشته همین موقع میلی در حال طی کردن دوران MVP خود بود و ما با باور راسخ به خلق ارزشافزوده برای اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور، میلی را به جایگاه شایسته خود رساندهایم.»
مصطفی اکرمی با تأکید بر افزایش تعداد کاربران میلی در یک سال و نیم گذشته اضافه کرد: «میلی در سال ۱۴۰۳ رشد ۴۰۰ برابری تعداد کاربران و از نظر اطمینان کاربران به ذخیره طلا، رشدی ۳۰ برابری را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.»
او با بیان اینکه جایزه برترین فینتک طلای آنلاین را بهنمایندگی از همه اعضای تیم میلی دریافت میکند، خاطرنشان کرد: «میلی در ابتدای مسیر رشد و تحولآفرینی است و ما نسبت به آینده درخشان این پلتفرم و حوزه طلای آنلاین امیدوار و خوشبین هستیم.»
دریافت تندیس کسبوکار برتر فینتک طلای کشور از سوی میلی، نشانگر مسیر رو به رشدی است که این پلتفرم در یک و نیم سال گذشته با تکیه بر شفافیت، تخصص و آموزش عمومی در بازار طلا طی کرده و همچنان به آن متعهد است. میلی هماکنون با بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کاربر، بیشترین تعداد مخاطبان را در میان پلتفرمهای خریدوفروش طلای آنلاین کشور دارد و خدمات تحویل طلای فیزیکی خود را نیز از طریق ۱۲ نمایندگی و شعبه در سراسر کشور ارائه میدهد. انتخاب میلی بهعنوان برترین فینتک طلای کشور، جایگاه این کسبوکار نوآور را در اکوسیستم نوآوری مالی کشور در کنار دیگر برندهای اکوسیستم نوآوری در حوزه رمزارز، مالی و بانکی و پرداخت، حملو نقل و … تثبیت میکند.