پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
مرکزجدید پاسخگویی غیر حضوری شرکت تجارت الکترونیک پارسیان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، این مرکز طی مراسمی با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران در ساختمان مرکزی این شرکت افتتاح گردید.
عبدالمجید پورسعید مدیر عامل این شرکت در خصوص راه اندازی این مرکز گفت: با توجه به گستردگی فعالیتهای شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، توسعه مرکز پاسخگویی پککو در دستور کار قرار گرفته بود و با فراهم آوردن امکانات بسیار مطلوب جهت پاسخگویی غیر حضوری و جلب رضایتمندی مشتریان این مرکز افتتاح گردید.
وی با بیان اینکه پشتیبانی سرویسهای ارائه شده به مشتریان همراه با توسعه فعالیتهای شرکت امری اجتناب ناپذیر است افزود: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با اهمیتترین بخش کار یک سازمان بوده و ما نیز به آن توجه ویژه داریم.
پور سعید افزود: در این مرکز کارشناسان مجرب و زبده با نهایت احترام، نسبت به پیگیری و رفع هرگونه مشکلات مشتریان چه در بخش دارندگان کارت و دستگاه کارتخوان و سایر خدمات در کوتاهترین زمان ممکن بصورت غیر حضوری اقدام خواهند نمود.
در سیستم یکپارچه پاسخگوی این مرکز، پاسخ دهی به مشتریان در بخش خدمات کارت (همچون مسدودی، رفع مغایرت کارتهای پارسیان و کارتهای شتابی سایر بانکها از روی پایانههای فروش پارسیان، خدمات وب سایت، پرداخت همراه، درخواست کارتخوان، تقاضای مربوط به صدور کارت ویزا و اعلام مانده حساب مشتریان و… سایر موارد (طی ۲۴ ساعت شبانه روز و ایام تعطیل) صورت میگیرد.
گفتنی است این شرکت با توجه به ۳۳ نمایندگی استانی فعال دارای بزرگترین مرکز خدمات به مشتریان در حوزه psp میباشد.