راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در تولد ۲۷ سالگی تک نت مطرح شد؛ برای نخستین بار از خدمت «پشتیبانی ویدئویی و صوتی کاربران» در کشور رونمایی شد

تک نت، ارائه دهنده راهکارهای ارتباطی دیجیتالی برای سازمان‌ها و بخش غیر سازمانی، روز پنجشنبه، ۲۴ آبان ماه ۲۷ سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی تک نت، «آغازی برای تحقق یک رویا» شعار تولد ۲۷ سالگی تک نت بود که در آن خبر ارائه دو خدمت مهم به کاربران و سازمان‌ها اعلام شد؛ حرکت به سمت ابزارها و راهکارهای هوشمند ارتباط سازمانی مانند ایجاد بستر آنلاین ارتباط ویدیویی برای پشتیبانی از ابتدای آذرماه همچنین امکان مشاوره و ارائه بسته‌های شخصی‌سازی شده به آنها متناسب با حجم و پهنای باند مورد نیازشان از جمله خدمت‌هایی بودند که مدیران تک نت در روز پنجشنبه از آنها رونمایی کردند. این دو خدمت از آن جهت مهم هستند که هر دو برای اولین بار در کشور راه‌اندازی و توسعه داده شده‌ و قرار است به زودی در اختیار مشتریان خانگی و سازمانی قرار گیرند.

با خدمت بستر آنلاین ارتباطی که بر پایه پشتیبانی ویدئویی آنلاین است، علاوه بر سازمان‌ها، مشتریان کسب و کارها نیز می‌توانند با به اشتراک‌ گذاشتن تصاویر به صورت زنده و بهره‌مندی از پشتیبانی ویدئویی، تجربه کاربری بهتری را ایجاد کنند. 

تک نت در سال‌های فعالیتش تلاش کرده با بهره‌مندی از تیمی متخصص و به کارگیری فناوری روز، راهکارهای جامع ارتباطی را برای سازمان‌‎ها و کاربران بخش خانگی ایجاد کند.


توقف به معنای مرگ تدریجی است


مسعود کرانی، مدیر عامل تک نت در سالگرد تاسیس این شرکت ضمن اشاره به این موضوع که تک نت با رویای دسترسی آسان و سریع افراد به اینترنت آغاز به کار کرد، گفت: «ما می‌خواستیم دسترسی برای یک اتصال امن به دنیای مجازی را برای سازمان‌ها و افراد ایجاد کنیم. البته که این رویا و این مسیر همیشه با چالش‌های زیادی همراه بود اما ما به هدفمان ایمان داشتیم و از این رو متعهد به ایجاد و توسعه سرویس‌های با کیفیت بودیم. تعهد به این هدف بود که باعث شد امروز و در آستانه ۲۷ سالگی، بتوانیم از دستاوردهای زیادی که کسب کردیم، بگوییم و در کنار یکدیگر جشن بگیریم.»

او در ادامه صحبت‌های خود به تداوم این مسیر و ارائه خدمات هوشمند با بهره‌گیری از فناوری روز خبر داد و گفت: «در طول این سال‌ها، ما به گسترش خدمات ارتباطی دیجیتالی در بخش سازمانی و خانگی پرداختیم، اما قرار نیست در همین جا متوقف شویم. چرا که توقف در این نقطه به معنای مرگ تدریجی ما و هدر رفتن تلاش‌های ۲۷ ساله‌مان هست.»

کرانی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به این موضوع که در عصر حاضر مفاهیم مرتبط با هوش مصنوعی و اینترنت اشیا با زندگی روزمره افراد گره خورده بیان کرد که آن دسته از سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهایی می‌توانند به بقای خود ادامه دهند که بتوانند به راهکارهای هوشمند دسترسی داشته باشند. چرا که این راهکارها مهمترین نقش را در عملکرد سازمان‌ها ایفا می‌کنند و هر سازمانی که بتواند هوشمندتر شود در واقع بقا و حیات خود را در این شرایط متغیر، تضمین کرده است.»

مدیر عامل تک نت ضمن اشاره به این نکته قرار است این شرکت در آینده به سمت راهکارهای هوشمند سازمانی حرکت کرده و بر نوآوری‌های ارتباطی و تحولات دیجیتالی تمرکز ویژه‌ای داشته باشد، گفت: «در جشن ۲۷ سالگی تک نت، آغازی برای تحقق یک رویاست و آن رویا، رویای دیجیتالی شدن و ارائه راهکارهای جامع سازمانی هوشمند به سازمان‌هاست.»

مدیر عامل تک نت در پایان ابراز امیدواری کرد که شرکتش در نظر دارد در چشم‌انداز کاری خود به مشتریانش کمک کند تا به زیرساخت‌های دیجیتال و هوشمندتری دسترسی داشته باشند و آن را در سازمان خود توسعه دهند. با این کار آن‌ها می‌توانند به راحتی به دنیایی از راهکارهای نوآورانه و هوشمند متصل شده و از مزیت‌های آن استفاده کنند.


بیش از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از راهکارهای ما بهره می‌برند


مهدی کرانی، معاونت فروش شرکت تک نت نیز از دیگر سخنرانان حاضر در این مراسم بود. او سخنان خود را با «هوشمندتر شدن» به عنوان یکی از راهکارهای بقا در اکوسیستم فعلی کشور آغاز کرد و گفت: «حرکت به سمت ابزارهای مدرن، علاوه بر اینکه بقا سازمان‌ها را در شرایط فعلی تضمین می‌کند، باعث ایجاد مزیت رقابتی و ارزش افزوده برای ارائه‌دهندگان این خدمات نیز می‌شود؛ به این معنا که هر چه ارائه‌دهندگان، ابزارهای هوشمندتری ارائه دهند، می‌توانند سازمان‌های بیشتری را به منظور خدمت‌رسانی به کاربرانشان توانمند کنند. باید به این نکته توجه کرد که نوآوری در ارائه سرویس‌ها، یک مسیر است و نه یک مقصد. این مهم در تک نت جاری است چرا که از همان روزی که تک نت شکل گرفت، نوآوری و ارائه خدمات نوآورانه یکی از رسالت‌های ما به شمار می‌رفت.»

مهدی کرانی، معاونت فروش شرکت تک نت

او در قسمت دیگری از سخنان خود به دستاوردهای تک نت در ارائه خدمات سازمانی و خانگی اشاره کرد و ادامه داد: «تلاش تک نت در این سال‌ها، ارائه راهکارهای جامع و البته سفارشی شده سازمانی (مانند سرور اختصاصی) برای تمام صنایع بوده تا با استفاده از آن بتوانند از چالش‌های خود عبور کرده و خدمات با کیفیت بالاتری را به کاربرانشان ارائه دهند. تک نت پس از ۲۷ سال توانست در بیش از ۱۱۰۰ شهر پوشش خدمات اینترنتی ایجاد کند و بیش از ۳۵۰۰ مشتری سازمانی از محصولات و سرویس‌های تخصصی ما استفاده کنند.»

کرانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به این موضوع که راهکارهای فعلی پاسخگوی نیاز کمتری در آینده هستند، گفت: «با وجود اینکه ضریب نفوذ ما در بین سازمان‌ها و افراد به واسطه راهکارهای جامع و  تخصصی، افزایش یافته اما باید به این نکته اشاره کرد که امروزه دیگر نمی‌توان با تکیه صرف بر این راهکارها، سازمان‌ها را توانمند کرد.»

او در ادامه گفت: «تلاش ما در این صنعت محدود به ارائه راهکارهای جامع ارتباطی سازمانی نمی‌شود. بلکه قرار است طی هفته‌های آتی از دو خدمت ویژه به منظور ارتقا مشتری‌محوری در سازمان‌ها، نیز رونمایی کنیم. این دو خدمت به منظور افزایش رضایتمندی همچنین ارائه سریع‌تر خدمات به جامعه هدف، راه‌اندازی و توسعه داده شده است.»

معاونت بازاریابی تک نت خدمت اول را دسته‌بندی یا Segmentation اینترنتی عنوان کرد که برای اولین بار در ایران ایجاد شده است؛ در این خدمت حجم و پهنای باند اینترنتی متناسب با نیاز افراد به آن‌ها معرفی می‎شود. کرانی در خصوص این خدمت گفت: «با  این خدمات قصد داریم برای اولین بار در ایران حجم و پهنای باند اینترنتی متناسب با هر نیازی را شناسایی کرده و با دادن مشاوره به افراد، خدمت مناسبی را برایشان ایجاد و به نوعی شخصی سازی کنیم. با این خدمت افراد می‌توانند به اینترنت متناسب با کار و یا نیازشان دسترسی پیدا کرده و حتی هزینه‌های کمتر و حتی مقرون به صرفه‌تری را برای اینترنت خود بپردازند.»

سرویس دیگری که در جشن ۲۷ سالگی تک نت رونمایی شد، «توسعه تعاملات ارتباطی در قالب تماس‌های تصویری و صوتی» است. بر اساس گفته‌های کرانی «این سرویس باعث می‌شود نحوه پشتیبانی از سازمان‌ها همچنین کیفیت خدمت‌رسانی به آنها و به مشتریانشان ارتقا یابد.»

با بستر آنلاین ارتباطی امکان برقراری تماس تصویری حین چت، به اشتراک‌گذاری صفحه، ضبط کامل ارتباط ویدئویی و صوتی و امکان ارتباط زنده در خارج از ساعت‌های اداری و در صورتی که کاربر نیاز به پشتیبانی داشته باشد وجود دارد که این موارد  از جمله مزیت‌های این خدمت برای سازمان‌ها و کاربران به شمار می‌رود. 

منبع تک نت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.