راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه نوبت‌دهی بهنما از شرکت فام، ابزاری نوین برای بهبود خدمات در شعب بانک‌ها

سامانه نوبت‌دهی بهنما، یک راهکار پیشرفته و کاربرپسند از شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) است که با هدف مدیریت بهینه خدمات مشتریان در بانک‌ها و شعب مختلف آنها طراحی و توسعه یافته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام)، این سامانه با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها، توانسته است تجربه‌ای به‌روز و سریع برای مشتریان و همچنین تسهیل روند کاری پرسنل بانک‌ها فراهم آورد.


ویژگی‌های کلیدی سامانه بهنما


ویژگی‌های کلیدی سامانه نوبت‌دهی بهنما به بانک‌ها این امکان را می‌دهد تا با بهره‌گیری از آنها، خدمات خود را به شکلی کارآمدتر و سریع‌تر به نیازهای در حال تحول مشتریان ارائه دهند.

ویژگی‌های اصلی بهنما عبارتند از:

  • نمایش جزئیات نوبت‌ها، ساعت، تاریخ و قیمت ارز و طلا به صورت لحظه‌ای در تابلو هر شعبه بانک
  • امکانات پنل مدیریتی:
  • مدیریت شعب، کارمندان و باجه‌های فعال
  • نظارت بر تعداد مشتریان در صف و خدمت‌رسانی شده
  • گزارش‌گیری از شعب و کارمندان برتر
  • مشاهده جزئیات شعب و کارمندان
  • کنترل وضعیت حضور و غیاب پرسنل
  • افزودن مدیر جدید برای مدیریت پنل و شعب
  • تنظیمات سامانه نوبت دهی و بارگذاری ویدئو و زیرنویس برای شعب
  • امکان فعال سازی سامانه نظرسنجی مشتریان در شعب

چرا سامانه نوبت‌دهی بهنما؟


با توجه به نیازهای در حال تغییر مشتریان و افزایش تقاضا برای خدمات نوین، سامانه نوبت‌دهی بهنما به‌منظور افزایش کارایی، کاهش زمان انتظار مشتریان و بهبود تجربه کاربری طراحی شده است.

منبع فام
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.