راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

علیرضا موسوی از سمت مدیرعاملی شرکت ایران کیش استعفا کرد

علیرضا موسوی، مدیرعامل شرکت ایران کیش، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی لینکدین از استعفای خود خبر داد. در این پست، او به دلایل شخصی و لزوم تداوم بالندگی مجموعه ایران کیش اشاره کرد و از همکاری با تیم این شرکت مرخص شد.

موسوی که به مدت دو سال در رأس مدیریت این شرکت فعالیت داشت، دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است. از جمله سوابق علیرضا موسوی می‌توان به، معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک، عضو هیئت‌مدیره شرکت تراکنش همراه ایمن، نایب‌رئیس و عضو هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک سداد، نایب‌رئیس و عضو هیئت‌مدیره شرکت توسعه فن‌آور توسن، مشاور ارشد مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و در نهایت مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش اشاره کرد.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش با هدف توسعه خدمات پرداخت الکترونیک و نقش آن در پیشرفت پایدار کشور، از فروردین 1382 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در سال 1384 مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و ارائه انواع کارت‌های اعتباری را بر عهده گرفت و در شهریور 1385 مجوز ارائه خدمات پرداخت الکترونیک (PSP) از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرد.

ایران کیش با چشم‌انداز تبدیل شدن به یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP در سطح جهانی و بزرگترین شرکت PSP در خاورمیانه، در تلاش است تا شبکه پذیرندگان کارت را گسترش داده و زیرساخت‌های ارتباطی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم را توسعه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.