راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هشتمین همایش سالانه شرکت توسعه خدمات الکترونیکی آدونیس برگزار شد

روز جمعه 20 مهرماه 1403هشتمین همایش سالانه شرکت آدونیس با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، معاونان، مدیران و تمامی همکاران شرکت در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آدونیس، این همایش پس از چند سال وقفه، با حضور محمدرضا اسکندری، مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره؛ منصور مؤمنی، رئیس هیئت‌مدیره؛ محسن سبزواری، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره؛ محمدعلی گوگانی، عضو هیئت‌مدیره موظف؛ ابوذر مشایخی، عضو هیئت‌مدیره؛ محمد کریمی‌فرد، عضو هیئت‌مدیره و همکاران دفاتر ستادی، پشتیبانی و تعمیراتی و فنی توسعه‌ای شرکت از سراسر کشور، همچون سال‌های پیش، باشکوهی خاص و با مشارکت بیش از 400 نفر از پرسنل شرکت، برپا شد.

در ابتدای این همایش، محمدرضا اسکندری با اشاره به اقدامات و دستاوردهای شرکت در چند سال گذشته، در خصوص اقدامات و برنامه‌های پیش‌روی شرکت آدونیس، سخنرانی کرد.

محمدرضا اسکندری

دیگر سخنرانان این همایش، منصور مؤمنی، رئیس هیئت‌مدیره؛ محسن سبزواری، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و ابوذر مشایخی، عضو هیئت‌مدیره شرکت آدونیس بودند.

در ادامه مراسم، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت با اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌ها و زحمات محمدعلی گوگانی، مدیرعامل سابق، که مدت 12سال سکانداری شرکت را بر عهده داشت، تقدیر و تشکر کردند.

از بخش‌های جانبی و مفرح این همایش، می‌توان به پخش ویدئوکلیپ‌هایی از دفاتر مرکزی و پشتیبانی در تهران و شهرستان‌ها، پخش ویدئوکلیپ از فرزندان خانواده آدونیس در روز اول مدرسه، برگزاری قرعه‌کشی میان تمام همکاران و… اشاره کرد.

منبع آدونیس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.