راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پوشش رسانه‌ای جیتکس با حمایت هفت کسب‌وکار اقتصاد نوآوری کشور

از امروز، یکشنبه 22 مهرماه نمایشگاه «اکسپند نورث‌استار» با حضور بیش از 1800 استارتاپ در دبی شروع به کار می‌کند و از فردا نیز فعالیت نمایشگاه «جیتکس 2024» به‌طور رسمی در مرکز تجارت جهانی دبی آغاز می‌شود.

تیم رسانه‌ای راه‌کار در روزهای برگزاری این رویداد بین‌المللی در کنار علاقه‌مندانی است که فرصت حضور در این نمایشگاه را ندارند یا اگر شرکت کرده‌اند، نمی‌توانند جنبه‌های مختلف این نمایشگاه را ارزیابی کنند.

رسانه‌های راه پرداخت، عصر تراکنش و کارنگ در روزهای برگزاری این نمایشگاه مطالبی را به‌صورت تصویری و متنی در اختیار علاقه‌مندانشان قرار می‌دهند.

در این مسیر شرکت‌های او‌ام‌پی فینکس، EBCOM، پرداخت نوین، تاپین، سپ، زیبال و نوبیتکس از تیم راه‌کار در مسیر پوشش رسانه‌ای رویداد حمایت می‌کنند.

طبق آماری که تاکنون منتشر شده، جیتکس امسال شامل 44 سالن در فضای نمایشگاهی می‌شود و از چهل کشور جهان در این نمایشگاه غرفه دارند. به نظر می‌رسد امسال موضوع هوش مصنوعی در این نمایشگاه بسیار پررنگ باشد.

تیم راه‌کار قصد دارد از دید خود روایتی متفاوت از در بخش‌های مختلف جیتکس امسال ارائه کند.

جیتکس امسال هشت موضوع مختلف را که اکثر آنها مرتبط با هوش مصنوعی است پوشش می‌دهد که از آن جمله می‌توان به هوش مصنوعی در سلامت آینده، هوش مصنوعی در فناوری آموزش، مراکز داده، حمل‌ونقل آینده و موضوع انتقال انرژی اشاره کرد.

امسال نیز مانند سال گذشته بخش‌های بلاکچین و فین‌تک‌سرج در اکسپند نورث‌استار کماکان فعال و برقرارند و در این بخش طبق بررسی‌ها، هوش مصنوعی و نقش آن در این حوزه‌ها از روندهای جدی رویداد امسال است. دیفای و فناوری مالی تعبیه‌شده از دیگر موضوعاتی است که امسال نقش پررنگی در بخش‌های مالی و فین‌تکی این رویداد دارد.

در رویداد اکسپند نورث‌استار که امروز شروع به کار می‌کند علاوه‌بر 1800 استارتاپ، 1200 سرمایه‌گذار و 450 سخنران حضور دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.