راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل ارتباط فردا گفت: لازمه موفقیت نئوبانک‌ها، خلق ارزش است

مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا طی سخنرانی‌ای در فیناپ با اشاره به آبانک به عنوان محصول نئوبانک مجموعه ارتباط فردا و بانک آینده، عنصر  خلاقیت و خلق ارزش در ارائه خدمات جدید توسط نئوبانک‌ها را دارای اهمیت دانست و گفت: «ارائه سرویس‌های شعب بانکی به صورت دیجیتال به دلیل بهبود کیفیت سرویس و دسترسی آسان‌تر، مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد ولی آن‌چه که اهمیت دارد، ایجاد ارزش جدید بر اساس سرویس‌های موجود بانکی است.»

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا، وکیلی‌نیا افزود: «در دنیا نئوبانک‌ها به سمت ایجاد ارزش جدید و محصول جدید از طریق تلفیق سرویس‌ها رفته‌اند که نمونه‌های آن در حوزه بین بانکی، مدیریت ثروت، لندتک و اینشورتک فراوان است.»

به گفته وکیلی‌نیا، نئوبانک‌های موجود در ایران در حال توسعه سرویس‌های خود و دیجیتال کردن سرویس‌های موجود در شعب هستند تا مشتریان به‌ویژه نسل Z را از مراجعه به شعب بانکی بی‌نیاز کنند. اصولاً خاصیت نسل z این است که تمایل دارد راحت‌تر، سریع‌تر و با هزینه کمتر نیازش را برطرف کند و بنابراین بانک‌ها باید به سراغ رفع نیاز آنان و ارائه خدمات بانکی متناسب با سبک زندگی نسل Z بروند و نئوبانک‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیرعامل ارتباط فردا در ادامه، با اشاره به رقابتی بودن فضا برای نئوبانک‌های ایرانی، گفت: «نئوبانک‌ها در ایران تاکنون مسیر خوبی را طی کرده‌اند، اما بازار مقابل روی آنان محدود است و رقابت شدیدی هم در آن جریان دارد. شرط موفقیت نئوبانک‌ها رفتن به سمت خلاقیت و ایجاد ارزش‌های جدید برای مشتریان است.»

او در پایان افزود: «باتوجه‌به مسیر درستی که تا کنون طی شده است چشم‌انداز رشد نئوبانک‌ها را مثبت می‌بینم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.