پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
حمایت سوپراپلیکیشن «ایرانسلمن» از کسبوکارهای اینترنتی
اعطا ظرفیت تبلیغی و حمایتی ایرانسلمن به کسبوکارهای اینترنتی دارای مجوز
ایرانسل با بهرهگیری از ظرفیتهای سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، از فروشگاههای اینترنتی، حمایت میکند. این حمایت باهدف افزایش تعداد شرکای تجاری فعال در قسمت مالی و خرید از بخش محبوبهای سوپراپلیکیشن ایرانسلمن اجراشده و به فروشگاههای اینترنتی که ثبت حقوقی شدهاند، تعلق پیدا میکند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سوپراپلیکیشن ایرانسلمن با بیش از ۲۰ میلیون مشترک فعال ماهانه، دریچه ورود به سرویسها و خدمات دیجیتال، برای کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی است و به پشتوانه زیرساختهای ایرانسل، ظرفیت تبلیغی و حمایتی خود را در اختیار فروشگاههای اینترنتی دارای مجوز قرار میدهد.
کسبوکارها میتوانند از طریق صفحه درخواست همکاری در وبسایت ایرانسل، برای حضور در قسمت مالی و خرید از بخش محبوبهای سوپراپلیکیشن ایرانسلمن، اعلام آمادگی کنند و تاکنون کسبوکارهایی ازجمله بانیمد و بیمهبازار، در این بخش قرارگرفتهاند. همچنین ایرانسل بهزودی مدلهای پرداخت متفاوت برای مشتریان فروشگاههای اینترنتی فراهم میکند، تا شرایط خرید برای کاربران آنها تسهیل شده و منجر به افزایش فروش شود.
ایرانسل در این دوره از حمایت از فروشگاههای اینترنتی، ظرفیتهای تبلیغی سوپراپلیکیشن ایرانسلمن را نیز در اختیار شرکای تجاری جدید خود قرار میدهد. بر همین اساس کسبوکارهایی که ظرف مدت ۲ هفته از شروع همکاری، امور فنی مرتبط با نمایش کسبوکار خود در سوپراپلیکیشن ایرانسلمن را انجام دهند، از مزایای تبلیغاتی ازجمله پاپآپ ایرانسلمن به مدت ۳ ماه، ارسال پیامک به کاربران و قرار دادن کد تخفیف در صفحه تکان شگفتانگیز ایرانسلمن، بهرهمند میشوند.
ایرانسل بهعنوان اپراتور ارائهدهنده 5G و رکورد دار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع تحول دیجیتال را باهدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستور کار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور بهعنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است.
هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط پایه (Telco) به شرکت فناوری محور (Techco)است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و اکوسیستم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد.
ایرانسل، در راستای تحقق این امر، گسترش همکاری با کسبوکارهای الکترونیک و توسعه خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسلمن را در دستور کار خود قرار داده است.