راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپلیکیشن ساد٢۴ از قابلیت اعتبار معاملاتی در نسخه جدید رونمایی کرد

ساد24 به عنوان یک اپلیکیشن مالی، در نسخه جدیدش از خدمتی تحت عنوان اعتبار معاملاتی رونمایی کرد. این خدمت با هدف ایجاد معاملات امن برای کاربران و کاهش شکایت‌‌ها در قوه قضائیه معرفی شده است.
این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که سابقه مالی طرف مقابل را از قوه قضائیه بررسی کرده و در صورت داشتن صلاحیت فرد با اطمینان معامله کنند.

به گزارش روابط عمومی ساد24، بهروز فتح آبادی، مدیر محصول اپلیکیشن ساد24، درباره این خدمت جدید گفت: «کاربران می‌توانند فقط با وارد کردن شماره موبایل و کدملی طرف مقابل با اطمینان خاطر یک معامله را آغاز کنند و به اطلاعاتی نظیر (ورشکستگی، محکومیت مالی، اجرائیات ثبت، متوفی فرضی، ممنوع‌المعامله بودن، شخص متوقف، مفقودالاثر، شخص محجور، محکوم و متواری بودن) فرد دسترسی پیدا کنند.»

او مزیت این قابلیت را این‌گونه توضیح داد و گفت: «با توجه به نیاز کاربران قابلیت اعتبار معاملاتی، در کنار سایر خدمت ساد24 می‌تواند باعث کاهش آمار کلاه‌برداری‌ها شود و کاربران ساد24 را به سمت معاملات ایمن و دور از کلاه‌برداری سوق دهد.»

فتح آبادی در ادامه توضیح داد: «باید توجه داشته باشید که این چندمین خدمت در زمینه ایجاد معاملات امن هست که ساد24 ارائه داده است. در آینده نیز ساد24 خدمات ویژه‌تری در این زمینه ارائه خواهد داد.»

گفتنی است، کاربران با به‌روزرسانی نسخه جدید ساد24 می‌توانند به قابلیت اعتبار معاملاتی دسترسی داشته باشند.
رسالت ساد24 به عنوان یک اپلیکیشن مالی در زمینه چک صیاد، ایجاد معاملات امن است. ساد ۲۴ همواره در تلاش است تا بستری امن برای معاملات افراد فراهم کند و با توجه به رضایت و نظرات کاربران این اپ، به نظر می‌رسد تاکنون در این زمینه موفق بوده است.

منبع ساد24
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.