راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین کنگره موبایل ایران شهریورماه برگزار می‌شود

دومین کنگره موبایل ایران با ۴۰ پنل چالشی و سخنرانی‌های تخصصی از ۲۶ تا ۳۰ شهریورماه سال جاری از ساعت ۱۲ تا ۲۱ در مرکز دائمی نمایشگاهی ایرانمال تهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کنگره موبایل ایران؛ این کنگره به عنوان یک رویداد در زیست بوم موبایل کشور با هدف همگرایی بازیگران زیست بوم موبایل، فرصتی برای باز تعریف اهداف و برنامه‌های توسعه‌ اقتصاد دیجیتال کشور خواهد بود.
گفتنی است ذینفعان زیست بوم موبایل شامل واردکنندگان و توزیع کنندگان زنجیره تامین موبایل، ارائه دهندگان زیرساخت، منتشرکنندگان نرم افزار، فراهم کنندگان خدمات بر بستر نرم افزارهای کاربردی، تشکل‌ها و اتحادیه‌های صنفی، موسسات مالی، پارک‌های فناوری، مراکز شتابدهی، رسانه‌ها، قانون‌گذاران، تنظیم‌گران و تسهیل‌گران می‌شوند.
در این رویداد ۲۲ پنل تخصصی و ۱۴ سخنرانی برنامه ریزی شده است که با موضوعات اقتصاد دیجیتال، تولید، واردات و خدمات پس از فروش موبایل، تجارت الکترونیک، لجستیک، آموزش، فینتک، لندتک، رمزارز و بلاکچین، هوش مصنوعی، پلتفرم‌ها، گیم، شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و تبلیغات، بانوان کارآفرین، گردشگری، سلامت و نوآوری قرار است فرصت مطالبه گری را برای بخش خصوصی فراهم کند.
لازم به ذکر است کارگاه‌هایی ویژه کسب و کارهای نوپا با موضوعات بوم ناب، اعتبارسنجی، محصول اولیه mpv و پیچ دک با هدف حمایت و کمک به توسعه استارتاپ‌ها نیز برگزار خواهد شد.
همچنین در رویداد استارتاپی این دوره از کنگره، ۲۰ منتور و ۶ داور از موفق‌ترین کارآفرینان و بنیانگذاران کسب و کارهای اکوسیستم استارتاپی کشور، به راهنمایی تیم‌های حاضر در رویداد استارتاپی خواهند پرداخت.
علاوه بر این در دومین کنگره موبایل ایران، کارگاه‌ها و سخنرانی‌های انتقال تجربه‌ای با موضوعات خدمات پس از فروش، اصول بازرگانی، برنامه نویسی، توسعه کسب و کار، هوش مصنوعی و وبلاگ نگاری نیز برپا خواهد شد.
دومین کنگره موبایل ایران از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۲ لغایت ۲۱ در مرکز نمایشگاهی ایرانمال، میزبان فعالان زیست بوم موبایل، متخصصین و صاحب نظران، علاقمندان به تکنولوژی و فناوری‌های موبایلی و دانش پژوهان این حوزه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.