راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دو استارتاپ فین‌تکی پلنت در فینال مسابقه فین‌تک کاپ

استارتاپ‌های میت چین و دیجی‌پون که در پورتفوی شتاب‌دهی پلنت قرار دارند، موفق شدند به جمع 12 ایده برتر مسابقه فین‌تک کاپ که امسال برای نخستین‌بار در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی برگزار می‌شود، راه یابند.

به گزارش روابط عمومی پلنت، استارتاپ دیجی‌پون یک پلتفرم جامع خریدوفروش و دسترسی به کد تخفیف‌های شخصی است. به این صورت که هر گاه فرد کد تخفیفی داشته باشد و مایل به استفاده از آن نباشد، دیجی‌پون به فرد این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت، کد تخفیف خود را برای فروش بگذارد و همچنین هر لحظه که تصمیم به خرید محصول یا دریافت خدماتی داشت، می‌تواند در دیجی‌پون کد تخفیفی برای آن بیابید و آن را بخرد.

میت چین نیز توکنی معادل یک کیلو گوشت دام یا طیور زنده است که با استفاده از قراردادهای هوشمند بر بستر بلاکچین ایجاد می‌شود. علاوه بر این، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری خرد بر بستر بلاکچین توسعه داده شده که کاربران می‌توانند این توکن‌ها را در دوره‌های عرضه اولیه خریداری کنند و پس از پایان دوره عرضه اولیه، توکن‌ها در کیف پول شخصی کاربران نگهداری می‌شود. در پایان این قرارداد هوشمند، توکن‌ها باتوجه‌به تغییرات قیمت روز بازار دام زنده در کشتارگاه استانی که دام خریداری شده است؛ بازخرید شده و به‌اصطلاح Burn می‌شود. کاربران با تبدیل توکن به ریال، می‌توانند وجه دریافتی را به‌حساب بانکی خود برگشت دهند.

منبع پلنت
1 دیدگاه
  1. ناشناس می‌گوید

    دومی یعنی “میت چین” کارش نمیگیره و فقط یه مدت پول هدر میدن و آخرم جم میکنن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.