راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بخش نمایشگاهی رویداد بزرگ لندتک ایران را از دست ندهید؛ معرفی و رونمایی آخرین محصولات کسب‌وکارها در لابی سالن هزارنفره ضرغام

کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار اولین دوره از رویداد بزرگ لندتک ایران را هفدهم و هجدهم مردادماه ۱۴۰۳ در سالن هزارنفره ضرغام برگزار می‌کند. در این رویداد نیز مانند رویدادهای گذشته کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار یک بخش نمایشگاهی نیز وجود دارد.

بخش نمایشگاهی فرصتی برای کسب‌وکارهای لندتکی و کسب‌وکارهای سایر حوزه‌ها و صنایع مرتبط با این صنعت است تا محصولات و خدمات‌شان را به صورت مستقیم به نمایش بگذارند و با مخاطبان این رویداد از نزدیک گفت‌وگو و تعامل داشته باشند. بخش نمایشگاهی رویداد بزرگ لندتک ایران در لابی سالن ضرغام برگزار می‌شود. تعداد محدودی کانتر و غرفه پیش‌‌ساخته‌ برای استفاده کسب‌وکارها در این فضا قرار خواهند گرفت.

اکثر مخاطبان اصلی این رویداد کارشناسان، متخصصان، مدیران و فعالان اکوسیستم فناوری‌های مالی، استارتاپی و لندتک کشور هستند. بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا خدمات و محصولاتشان را آن‌طور که باید به دیگران نشان دهند و شبکه‌سازی کنند. این بخش یک مسابقه و چند چالش نیز خواهد داشت و درنهایت برخی از کسب‌وکارها از محصولات جدیدشان رونمایی خواهند کرد.

همانطور که گفته شد بخش نمایشگاهی در رویدادهای دیگر کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار نیز وجود داشته است. برای مثال کاریزما، والکس و آبان‌تتر در بخش نمایشگاهی رویداد 9 ژانویه که 19 دی ماه 1402 برگزار شد، شرکت داشتند. همچنین در رویداد هاوینگ که اردیبهشت ماه سال جاری به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار شد نیز چند کسب‌وکار فعال در حوزه رمزارز در بخش نمایشگاهی حضور داشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.