راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با تصویب مجمع عمومی اجرا می‌شود؛ افزایش سرمایه دو همتی تپسی از محل سود انباشته و آورده نقدی گلرنگ

سرمایه تپسی قرار است با رشد ۷۱۲ درصدی به ۲ هزارمیلیاردتومان برسد. پیشنهاد افزایش سرمایه ۲ هزار میلیارد تومانی تپسی در هیئت مدیره این شرکت به تصویب رسیده و این پیشنهاد پس از تصویب در مجمع عمومی فوق‌العاده تپسی اجرایی می‌شود. تمایل گلرنگ به سرمایه‌گذاری، آورده نقدی، و سود انباشته تپسی محل‌های تامین این سرمایه است.

طبق اطلاعیه‌ای که در کدال منتشر شده، هیئت مدیره شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد تپسی به مجمع عمومی فوق العاده پیشنهادی در خصوص افزایش سرمایه ارائه کرده است. هیئت مدیره تپسی پیشنهاد کرده سرمایه این شرکت از ۲۴۶ میلیاردتومان فعلی به ۲ هزار میلیاردتومان برسد که برابر است با رشد ۷۱۲ درصدی سرمایه تپسی. محل آورده این افزایش سرمایه نیز سود انباشته مطالبات حال شده‌ی سهامداران و آورده‌ی نقدی است.

تپسی هدف از این افزایش سرمایه را برنامه‌های توسعه کسب و کار شرکت در ابعاد مختلف از جمله افزایش سهم بازار در زمینه‌های فعالیت فعلی و همچنین برنامه‌های سرمایه‌گذاری برای توسعه سرویس‌های جدید عنوان کرده است و محل افزایش سرمایه سود انباشته مطالبات حال شده‌ سهامداران و آورده‌ نقدی است. این مبلغ افزایش سرمایه‌گذاری، نشان‌دهنده‌ میل سرمایه‌گذاری گروه گلرنگ در این حوزه است.

این موضوع نشان‌ می‌دهد که گروه صنعتی گلرنگ آینده‌ای در حوزه اقتصاد دیجیتال متصور است و در حال حرکت به سمت آن است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.