راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فاطمیان در گفت‌وگو با راه‌پرداخت: نمایشگاه الکامپ در سال‌های گذشته کیفیت بهتری داشت

محمدمهدی فاطمیان، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار «زیبال»، در روز نخست برگزاری نمایشگاه الکامپ، هدف این شرکت از حضور در نمایشگاه را تعامل با دیگر کسب‌وکارها دانست و بیان کرد: «تاریخ برگزاری نمایشگاه می‌توانست در روز دیگری باشد تا اخبار الکامپ زیر سایه اخبار انتخابات قرار نگیرد. موضوع اخیر، نظر بسیاری از کسب‌وکارهایی است که در الکامپ بیست‌وهفتم حضور دارند.»

زیبال فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷ معاونت علمی‌ و فناوری ریاست‌جمهوری آن را یک شرکت دانش‌بنیان معرفی کرد.

این شرکت بعد از مدتی در راستای تکمیل محصولات و سرویس‌های مالی و پرداختی خود، اقدام به عرضه درگاه پرداخت اینترنتی همراه با امکانات کاربردی مانند تسویه آنی، سرویس بازگشت وجه (Refund) و گزارش‌های کاربردی کرد.


تعامل با مشتریان، هدف زیبال از حضور در الکامپ است


فاطمیان هدف‌ این شرکت از حضور در الکامپ بیست‌وهفتم را این‌‌طور توضیح داد: «هدف ما مانند سال‌های گذشته، تعامل تجاری با سایر کسب‌وکارهایی است که در نمایشگاه حضور دارند. از طرف دیگر نمایشگاه برای زیبال و کسانی که می‌خواهند با آن همکاری کنند فرصتی است تا به‌صورت حضوری با یکدیگر تعامل کنند.»

مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار زیبال درباره تجربه حضور زیبال در نمایشگاه الکامپ سال گذشته بیان کرد: «از آنجا که جنس کسب‌و‌کار ما B2B است، هدف‌مان این است که بتوانیم تعامل تجاری با کسب‌وکارهای دیگر و حتی با مشتریان خود به‌صورت حضوری برقرار کنیم. از سوی دیگر بسیاری از شرکت‌ها به دنبال سرویس‌های پرداخت و تسویه در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند تا شرکت مدنظرشان را برای دریافت خدمات پیدا کنند. ما هم برای اینکه بتوانیم گروه مشتریان خود را بزرگ‌تر کنیم و ارتباطات جدیدی داشته باشیم در نمایشگاه حاضر می‌شویم.»

او در ادامه توضیح داد: «دلیل دیگر حضور ما در الکامپ، کسب‌وکارهای دیگری است که در نمایشگاه هستند و می‌دانیم که می‌توانیم خدمتی به آنها ارائه کنیم.»


 الکامپ سال‌های ۹۸ و ۹۷ کیفیت بهتری داشتند


مدیرعامل زیبال در ادامه توضیح داد: «سال گذشته به اهدافی که برای حضور در نمایشگاه در نظر گرفته بودیم رسیدیم، اما به نظر من نمایشگاهی که در سال‌های 1397 و 1398 برگزار شد از لحاظ کیفی بالاتر از نمایشگاه‌های امسال و سال گذشته بود. امسال به زمان برگزاری نمایشگاه نقد جدی دارم. نمایشگاه امسال می‌توانست با فاصله بیشتری از انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود تا تبلیغات بهتری برای نمایشگاه انجام شود و نمایشگاه هم زیر سایه انتخابات قرار نگیرد.»

فاطمیان همچنین اظهار کرد که اکنون به اخبار الکامپ در مقابل اخبار انتخابات توجه نمی‌شود. او در ادامه بیان کرد: «وضعیت موجود قطعاً در بازدید از نمایشگاه تأثیر خواهد گذاشت. اما اکنون روز نخست نمایشگاه است و نمی‌توان دید دقیقی از تعداد بازدیدکنندگان ارائه داد. اما استنباط زیبال با توجه به ایام برگزاری نمایشگاه این است که بازدیدکنندگان کمتری نسبت به سال گذشته به الکامپ بیایند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.